آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

Citrus Engine رایگان و اوپن سورس!

iflashlord.com

Citrus Engine چست؟

یک موتور بازی سازی با درجه حرفه ای ، قابل گسترش ، و با کیفیت صنعتی برای ساخت بازی فلش می باشد ، این موتور بر اساس شیوه های مدرن برنامه نویسی فلش ساخته شده است و تمرکز آن در کمک به شما برای ساخت یک بازی بسیار جذاب می باشد. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

این موتور در گذشته با قیمتی حدود ۴۰۰ دلار در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار می گرفته است که خوشبختانه هم اکنون به صورت رایگان و اوپن سورس می باشد.

کاربرد اصلی این موتور برای ساخت بازی های پلاتفورمر می باشد ، برای هسته این موتور از زبان اکشن اسکریپت ۳ استفاده شده است که بخش تحلیل فیزیکی آن نیز توسط box2d کنترل می شود ، نمونه ای از این دست بازی ها را می توانید در صفحه اول وب سایت Citrus Engine ببنید.

در ضمن این موتور با یک نرم افزار برای ساخت مرحله کار ساخت مراحل بازی را ساده و ساده تر می کند ، این نرم افزار توسط ادوبی ایر ایجاد شده است ، پیشنهاد می کنم این برنامه را هم حتما تست نمایید.

نکته مهم در مورد استفاده از موتورهای بازی سازی ، نیاز داشتن به دانش کمتر در مورد بازی سازی و برنامه نویسی می باشد که می تواند گروه زیادی را وارد دنیای جذاب بازی سازی در فلش نماید..

فکر می کنم هم اکنون وقت آن باشد که شما هم با این موتور بیشتر آشنا شوید و آن را محکی بزنید.

وب سایت رسمی Citrus Engine

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد