آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

جنبش وال استریت گریبان Adobe را هم گرفت

«فلش را اشغال کنید»

این شعار گروهی از کاربران معترض در سواحل غربی آمریکا است که به تقلید از شعار «وال استریت را اشغال کنید»، علیه شرکت Adobe دست به اعتراض زده‌اند. این گروه می‌گویند: «فلش پلیر مرده است. همیشه پر از ایراد و اشکال بوده و زمان آن سپری شده است. فلش پلیر فسیل شده است و بازمانده‌ای از روزگار استانداردهای بسته و کنترل‌های یک جانبه شرکت‌ها بر فناوری وب است.»



این معترضان که ظاهراً گروهی متشکل از طراحان وب‌‏سایت و برنامه‏ های کاربردی موبایل هستند با راه اندازی وب‏ سایت www. occupyflash. org از جهانیان خواسته‏ اند نرم ‏افزار فلش پلیر را از روی دسک‏تاپ‌ها و لپ‌تاپ‏ های خود حذف کنند. آن‌ها استدلال کرده ‏اند که با وجود استانداردهای باز HTML۵ دوران یکه ‏تازی Adobe به سر آمده است، اما این شرکت همچنان به توسعه خود ادامه می‌‏دهد.

این اعتراض یادآور کمپین مایکروسافت است که تلاش می‌‏‌کرد کاربرانش را ترغیب کند به جای استفاده از مرورگر اینترنتی IE۶ از مرورگر IE۹ که HTML۵ را حمایت می‌‏کرد، استفاده کنند. این معترضان هم هدف خود را مبارزه برای پیشرفت تکنولوژی و آینده مرورگرهای اینترنتی دانسته ‏اند و ادعا کرده ‏اند که وجود فلش پلیر باعث شده استیلای مرورگر IE۶ چندین سال به دراز بینجامد. آن‌ها گفته‌اند قرار نیست اینترنت برای همیشه متکی به فلش پلیر باشد. بیشتر بخوانید....

منبع: اخبار سایت همکاران سیستم

Hyper-V چیست ؟

نرم افزار Microsoft® Hyper-V™ Server 2008 R2 یک نرم افزار مستقل قابل اعتماد و بهینه سازی شده برای فناوری مجازی سازی یا همان Virtualization است که بر اساس آن با تعریف ماشین‌ های مجازی این امکان فراهم می‌شود تا سیستم عامل‌های مختلف بطور همزمان بر روی یک رایانه اجرا شوند. این فناوری که Hypervisor نامیده می‌شود حاوی تکنولوژی مجازی‌سازی برای نسخه سرور است و بروزرسانی عمده‌ای در ویندوز سرور ماکروسافت محسوب می‌گردد قبلاً با نام Viridian شناخته می‌شد این ابزار مجازی‌سازی برای ویندوز سرور 2008 می‌باشد.

این فناوری بشدت از سوی سازمان‌ها و شرکت‌ها مورد استقبال قرار گرفت زیرا کمک بسیار خوبی به کاهش هزینه‌ها نموده و عدم وابستگی به سخت‌افزار را بهمراه افزایش کارائی در مراکز داده و محیط‌های IT بهمراه خواهد آورد.

این مجازی ساز کاملا مناسب برای مجازی سازی ویندوز سرور های ماکروسافت میباشد و شما مییتوانید بهترین انتظار کارایی ویندوز مجازی شده را از این مجازی ساز داشته باشید.

Citrus Engine رایگان و اوپن سورس!

iflashlord.com

Citrus Engine چست؟

یک موتور بازی سازی با درجه حرفه ای ، قابل گسترش ، و با کیفیت صنعتی برای ساخت بازی فلش می باشد ، این موتور بر اساس شیوه های مدرن برنامه نویسی فلش ساخته شده است و تمرکز آن در کمک به شما برای ساخت یک بازی بسیار جذاب می باشد. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

این موتور در گذشته با قیمتی حدود ۴۰۰ دلار در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار می گرفته است که خوشبختانه هم اکنون به صورت رایگان و اوپن سورس می باشد.

کاربرد اصلی این موتور برای ساخت بازی های پلاتفورمر می باشد ، برای هسته این موتور از زبان اکشن اسکریپت ۳ استفاده شده است که بخش تحلیل فیزیکی آن نیز توسط box2d کنترل می شود ، نمونه ای از این دست بازی ها را می توانید در صفحه اول وب سایت Citrus Engine ببنید.

در ضمن این موتور با یک نرم افزار برای ساخت مرحله کار ساخت مراحل بازی را ساده و ساده تر می کند ، این نرم افزار توسط ادوبی ایر ایجاد شده است ، پیشنهاد می کنم این برنامه را هم حتما تست نمایید.

نکته مهم در مورد استفاده از موتورهای بازی سازی ، نیاز داشتن به دانش کمتر در مورد بازی سازی و برنامه نویسی می باشد که می تواند گروه زیادی را وارد دنیای جذاب بازی سازی در فلش نماید..

فکر می کنم هم اکنون وقت آن باشد که شما هم با این موتور بیشتر آشنا شوید و آن را محکی بزنید.

وب سایت رسمی Citrus Engine

به مناسبت غدیر خم

«غدیر» در زبان عربی به معنی گودال و «خم» نام محلی نزدیک منطقة «جحفه» است. که در آن روزگار چشمه‌ای روان و درختانی کهنسال داشت. به دلیل موقعیت سوق الجیشی «غدیر خم» حاجیان شهرها و سرزمین‌های مختلف عربستان پس از انجام مناسک حج و هنگام بازگشت به شهر و دیارشان در این منطقه از هم جدا می شدند. آنچه نام این محل را در تاریخ اسلام مهم و به یادماندنی کرده است به سال دهم هجری و تصمیم پیامبر اسلام (ص) برای زیارت خانه خدا و به جا آوردن مراسم حج و اعلام ایشان مبنی بر اینکه امسال آخرین حج ایشان خواهد بود، برمی‌گردد. لذا مردم شهرها و مناطق مختلف عربستان به وسیله قاصدانی از این امر مطلع شدند.

.

.

.

حالا نمی دونم چرا حال و احوالاتم زیاد خوب نیست یعنی عیده......