آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

بستن برنامه دیگر

حتما تا به حال برنامه ای نظیر این ندیده ابد.
این برنامه ، برنامه مورد نظر را بلافاصله بعد از اجرا می بندد.
شما فقط باید نام برنامه را وارد کنید. که من این برنامه بدبخت رو Windows Task Manager گذاشته ام.
ساخت برنامه را شروع می کنیم.
1)در ابتدا یک Textbox ، یک CommandButton و یک Timer به فرم اضافه کنید.
2)سپس کد ادامه مطلب را وارد فرم خود کنید.

ادامه مطلب ...

جوک تازه

 

 

 

پیش بینی غضنفر از سریال یوسف پیامبر : زلیخا با جومونگ ازدواج میکنه !!
 ~~~~~~~~~~~~  


غضنفر میره خونه خداوقتی که برمیگرده میگه هیچ جا خونه خودادم نمیشه !! 
~~~~~~~~~~~~

لره اسم بچه اش میزاره حسین دم به دقیقه بهش میگه : روله تشنت نی ...
 ~~~~~~~~~~~~
 
می رسد مجموعه یوسف به پایان غم مخور

میشود سیمای ما روزی گلستان غم مخور

ای زلیخا !!! جعفر دهقان اگر شوهر نشد

آخر شب میرسد بهرام رادان غم مخور

مدرک زیبایی یوسف اگر قلابی است

اصل آنرا می دهد آقای کردان غم مخور
 ~~~~~~~~~~~~
 
ترکه پری دریایی می‌ بینه و بهش میگه : تو چقدر خوشگلی ، زن من می ‌شی ؟ پری میگه : من که آدم نیستم ، ترکه میگه : فکرکردی من آدمم ؟
~~~~~~~~~~~~

به دنبال جوان شدن زلیخا، اولین کاروان از پیر زنان ایران در قالب راهیان نور عازم سرزمین مصر شدند ! 

~~~~~~~~~~~~

یه روز یه غضنفره یک کیلو شکر می خره برای اینکه مورچه نخوره روش می نویسه نمک

~~~~~~~~~~~~


 به غضنفره میگن بن بست رو تعریف کن ؟ میگه : میری ... میری ... دیگه نمیری !

~~~~~~~~~~~~


 انجیر رو به غضنفره نشون می دن ، می گن این چیه ؟ می گه آلو بوده چلوندن ، تو زعفرون خوابوندن ، بهش کنجد مالوندن ، یه چوب بهش چپوندن ، تازه شده گلابی

~~~~~~~~~~~~


 از غضنفره میپرسن نظرت راجع به نوشابه چیه ؟ میگه : نوشابه آب داره ، گاز داره ، یه خط تلفن هم بزنن عالی میشه .

~~~~~~~~~~~~

از امشب طرح زوج و فرد در تختخواب یوزارسیف عزیز مصر اجرا خواهد شد.  

~~~~~~~~~~~~

زین پس بجای اس ام اس میتونید از کاروان برادران یوزارسیف کمک بگیرید
طرح اس ام اس رایگان - ستاد اصلاح الگوی مصرف 

~~~~~~~~~~~~

فرمان الهی به یوزارسیف: موتور زلیخا تازه تعمیره، تخته گاز نرو. 

~~~~~~~~~~~~

به دنبال جوان شدن زلیخا اولین کاروان پیر زنان ایران در قالب راهیان نور رهسپار مصر شدند! 

~~~~~~~~~~~~

رئیس جمهور: در سال اصلاح الگوی مصرف رای گیری مجدد لازم نیست رای دفعه قبل را بشمارید.
 ~~~~~~~~~~~~

غضنفره زن ژاپنی میگیره، 5 دقیقه یه بار بهش میگه خوابت میاد برو بگیر بخواب!! 

~~~~~~~~~~~~

هموطنان عزیز توجه کنند هرشبی که فرداش تعطیل بود شب جمعه نیست......ستاد اصلاح الگوی مصرف 

~~~~~~~~~~~~ 


یه پسر و دختری عاشق همدیگه بودن . می خواستن با هم ازدواج کنن ، اما این وسط یه مشکل به وجود میاد ... اونم اینه که دختره به پسره خیانت می کنه و با یکی دیگه ازدواج می کنه ...پسره به محض شنیدن این خبر ، 300 م.م به خودش بنزین تزریق می کنه ، اما نمی میره خلاصه یه چند روزی بیمارستان بوده ... یه روز دختره با کمال پر رویی میره ملاقاتش ... پسره هم تا اونو می بینه یه چاقو بر میداره و دنبال دختره می کنه ... پسره بدو ، دختره بدو ، تا اینکه بالاخره پسره می گیرش . دستشو بالا می بره که با چاقو بزنتش که یه دفعه بنزین تموم می کنه ... پس در سال اصلاح الگوی مصرف در مصرف بنزین صرفه جویی کنید ... 

~~~~~~~~~~~~

ایرانسل عشق را تکمیل می کند:
در نیمه شبها با دقایق رایگان ایرانسل مخ عزیزانتان را کاملا بزنید!! عشق را با ایرانسل معنی کنید.
(روابط عمومی mtn ایرانسل) 

~~~~~~~~~~~~

در پی  پیشنهاد ازدواج یوزارسیف به زلیخا ، همسر یوزارسیف بی غیرت ترین زن جهان موجب ننگ جامعه نسوان معرفی شد 

~~~~~~~~~~~~

هیچ چیزی در سال جدید وضو را باطل نمیکند 
(ستاد اصلاح الگوی مصرف) 

~~~~~~~~~~~~

یک منبع اگاه گفت مایلی کهن از چلنگر برای عضویت در تیم ملی دعوت کرد ....
گفته مث اینکه بچه ها از این بیشتر حرف شنوی دارن
میدونی بی مغز ها سکته مغزی نمیکنن !!؟
خوش به حالت واقعا !!!  

~~~~~~~~~~~~
 

خدایا به هر کس دوست می داری بیاموز که اس-ام-اس 20 تومان بیشتر نیست و ارزش یک دوست بیش از 20 تومان است...(شریعتی 2007)

~~~~~~~~~~~~

پشتتو نگاه کن ببین دم داری؟

.

.

.

نه نداری؟

.

.

.

.

خوب پس.خودتی
چون خر ما از کره گی دم نداشت
~~~~~~~~~~~~

pppppppppppppppppppppppppp

.

.

.

.

.

ببخشید.کلیدpگیر کرده بود.


-----------------------

زندگی 2 چیز به من آموخت.....که هر چی فکر میکنم یادم نمیاد!


----------------------

wu da da wu dada ju o na ka
da la ka da la ju a na ni na
ni da lioe do mok no na ni a
li a ni li a no ne he ya di i
ya he ye na no ni o ni do

آهنگ سریال جواهری در قصر بود.حال کردی؟


--------------------

جوووووووووووووووووووووووووووووووووو


وووووووووووووووووووووووووووووووووو


ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون


من ! نفس رو داشتی؟

--------------------


امیدوارم همیشه سبز و با نمک باشی مثه آب بینی!


------------------

دنیا این جوریه دیگه: اگه گریه کنی میگن کم آوردی ، اگه بخندی میگن دیوونست ، اگه دل ببندی تنهات میزارن ، اگه عاشق بشی دلتو میشکنن ، با این حال باید لحظه ای را گریست ، دمی را خندید ، ساعتی را دل بست و عمری عاشقانه زیست

----------------------
پاشو برو عکستو بردار بیار ، دارم ورق بازی میکنم ، تک دلم گم شده

------------------

به علت پرونده‌ی هسته‌ای ایران، یاهو قراره ID های ایرانیو پاک کنه، یا این آف رو سند تو آل میکنی، یا 15 مرتبه بلند(از رو پشت بوم) میگی "انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست" !!! وگرنه ID پاک می شه!


----------------------

__/
  (=''=)
  (\__/)

ببخشید پیشی من پریده تو گوشی شما


----------------------
این اس ام اس رو به 4 دلیل برات می فرستم:
1- دوستت دارمژ


2- خیلی باحالی


3- به یادتم


4- ارزش زنگ زدن رو نداری!


-------------------
می دونی شباهت تو با گل چیه؟
هر دو تون عشقین با این تفاوت که گل عشق زنبور عسله ولی تو عشق مگس!


----------------------

من از عمرم چه فهمیدم، نفهمیدم چه فهمیدم، همان اندازه فهمیدم، که فهمیدم نفهمیدم... (قسمتی از دفتر خاطرات یک همشهری!)


---------------------


یادته یه روز تو رو از بابانوئل خواسته بودم؟
امروز اومد گفت من تو کار جنس بنجل نیستم!

---------------------
...من تازه فهمیدم که تو تنها کسی هستی که تو جاده ها ی پر پیچ و خم زندگیم تنهام نمیزاری و میشه بهت اعتماد کرد ازت ممنونم لاستیک دنا !


--------------------------


میخوام بگم دوستت دارم... نه به 21 زبان زنده دنیا... بلکه به زبان قلبم....
گوش کن: تالاپ..تولوپ...


-----------------------

بد ترین درد این نیست که عشقت بمیره بد ترین درد این نیست که به اونی که دوستش داری نرسی بد ترین درد این نیست که عشقت ندونه دوسش داری بد ترین درد اینه که دستشویی داشته باشی اما دستشویی اون طرفا نباشه


------------------

دل به تو دادم که ناز کنی نگفتم که جیگرکی باز کنی


-------------------

بهترین روش برای گفتن دوستت دارم فقط یه لبخنده

.

.

.

.

.

.

.

نیشتو ببند!


---------------------

کرم شب تاب اکس میترکونه تا صبح فلاش میزنه!


-------------------

این اس ام اس رو نخون
.....


.....


گفتم نخون عزیزم


.....


.....


نخون دیگه!


.....


.....


حالا که جنبه نداری اصلا نمی گم

-----------------------

می دونی CNG مخفف چیه؟


یعنی سوخت نداریم جیگر!


------------------------

سره سفره عقد عروس بله نمی گفته. داماد یکم فکر میکنه و با صدای بلند می گه: عمو زنجیر باف


----------------------

می گن مردهای مجرد کمتر از مردهای متاهل عمر می کنند. اما مردهای متاهل بسیار بیشتر از مردهای مجرد آرزوی مرگ میکنن!


------------------------

زن از شوهرش می پرسه: عزیزم! تو زن خوشگل دوست داری یا زن با شعور؟
شوهرش می گه: هیچ کدوم عزیزم! من تو رو دوست دارم


----------------------

یه روز یه کور وارد آشپز خانه می شه دستش می خوره به رنده میگه این چرت و پرتا چیه اینجا نوشتند


---------------------

سه مدل می کنمت :


.


.


نمی دونی چطوری؟


.


.


1. درکت می کنم


2. عاشقت می کنم


3. یه فکری به حال اون ذهن خرابت می کنم!!


-------------------
حاج اقا میگه  چراغ رو خاموش می کنه؟ میگه برادرها لخت شید سینه بزنید.
یه ربع بعد آخونده میگه چراغها رو روشن کنید. یارو  داد میزنه میگه نه ، نه ، روشن نکنید من هنوز شورتمو پام نکردم


----------------------


سوراخ جورابتیم کوک بزنی فنا شدیم، چروک لباستیم اتو بزنی هلاک شدیم


----------------------

از فرش فروشی مزاحمتون میشم
اجازه میدین دلمو فرش زیر پاتون کنم
تا هیچ جا جز دل من پا نذارین؟


-------------------------


Love 2007 رسید !
بلوتوث قلبت رو روشن کن
می خوام تمام وجودمو براتsend کنم
.
.
.
.
ها ها ها
ویروس داشت
الان می میری ....!

~~~~~~~~~~~~

 سر کاری

الهی تو خورشید بشی و من زمین تا سالی یک بار من دور تو بگردم و سالی 365 روز تو دور من بگردی!

۲.یه روز یه رشتیه با یه غضنفره با یه تهرانیه با یه امریکاییه با یه ابادانیه با یه اصفهانیه با یه مکزیکیه با من تصمیم گرفتیم بذاریمت سر کار!

۳.به اندازه دو تا چشمام دوست دارم!( ارادت مند شما موش کور!)

۴.به اندازه ی تمام مو های سرم دوستت دارم!(ارادت مند شما حسن کچل!)

۵.خیلی ببخشید بد موقع مزاحم شدم.می خواستم ببینم آب خوردی افتابه رو کجا گذاشتی؟!

۶.قیمت میوه در میادین تره بار به شدت افزایش یافت. قدر خودتو بدون گلابی!

۷.من تو رو 30% دوستت دارم ، 25% بدون تو نمیتونم زندگی کنم ، 70% روزمو بهت فکر میکنم ، 45% عاشقتم ، 29% آرزوی منی ، 100% سرکاری!

۸.برو بالا
.
بالا تر
.
تو هنوز فرق بالا و پایین رو نمی دونی؟تمرین کن فردا چپ و راست رو می پرسم!

۹.سلام خوبی؟منتظر مامورای سرشماری نباش!چون شمارو آخر پاییز میشمورن!

۱۰.خیلی بی معرفتی!خیلی بد جنسی!خیلی نامردی! خیلی بی مرامی!آخه من از روی چی توز باید بفهمم موتور خریدی!؟

~~~~~~~~~~~~

می گن نرو پایین

.

.

دیدی همشهریه منی !!

******************

سلام. ببخشین بد موقع مزاحمتون شدم. یک سوال مثل خوره افتاده به جونم. آخه من میخوام بدونم، ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

******************

قد 1000 تا قابلمه. ..... با هر چی لب تو عالمه
می بوسمت قبل از همه ..... به شرطی که بهم بگی
دوستت دارم یه عالمه

******************

مژده به آقایان : پژو 405 بدون ایر بگ - بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل – بهترین عیدی برای همسر دلبندتان

******************

آسمان را می خواهم برای عبور . جاده باریک است ! ماه را می خواهم برای نور را تاریک است ! تو را می خواهم برای نظافت عید نوروز نزدیک است !

******************

میدونی بنی‌آدم اعضای یکدیگرند یعنی چی؟ یعنی مثلا تو جیگر منی!

******************

تنبلهای عزیز توجه فرمائید راهکار های جدید رسید : 1 روزها استراحت کنید تا شبها بتوانید راحت بخوابید 2 در نزدیکی تختتان صندلی راحتی بگذارید، تا اگر از خواب بیدار شدید، روی آن بنشینید و استراحت کنید. 3 خوابیدن به نشستن، نشستن به ایستادن، ایستادن به راه رفتن اولویت دارد 4 جایی که می توانید بنشینید چرا می ایستید. 5 کار امروز را به فردا موکول کنید و کار فردا را به پس فردا. 6 اگر حس کار کردن به شما دست داد، کمی صبر کنید

******************

خطبه عقد تهرا نی: النکاح سنتی.......بعدش خوش به حال امتی.....

******************

اگه یه اسب با یه سمور عروسی کنه، بچه‌شون چی میشه؟
.
.
.
.
............من چه میدونم! مگه من گفتم عروسی کنن؟ مگه من گفتم بچه‌دار بشن؟ من نازی رو طلاق نمیدم!
.
.
.
.
.
.
اصلا تو اومدی این پایین چه غلطی بکنی؟

******************

ببخشید از معاملات عشقی مزاحمتون میشم می خواستم ببینم شما قلبتون مستاجر نمی خواد؟؟؟!!

******************

جهان بیش از ۶ میلیارد نفر جمعیت داره..............عجب.................................اونوقت یکی نیست به من احمق بگه: چرا واسه تو مسیج می‌فرستم؟

******************

بچه تهرون میره خونه خداوقتی که برمیگرده میگه هیچ جا خونه خودادم نمیشه.

******************

نفرین 2007
الهی گل مراد بیفته روت هر چی بگی بلند شو بگه: ها ها

******************

دوست داشتم جیگرتو بخورم
ولی حیف باید تا عید قربان سال دیگه صبر کنم.

******************

پنج روش آدم شدن
.
.
.
.
.
.

.
.
.
کنجکاو نشو تو آدم بشو نیستی.

******************

یه سوال
میگن گاو حسن نه شیر داره نه پستون
پس چطوری شیرشو بردن هندوستون؟

******************

زندگی دو چیز به من آموخت :

....................................................................................

...................................................................................

.................................. که هیچ کدوم به تو ربطی نداره !

******************

همشهری با احساسات دوست دخترش بازی می کنه 3 بر 1 شکست می خوره 

~~~~~~~~~~~~
منبع : جمع آوری شده بوسیله آلفا پک از سراسر وب

سرویس های رایگان تلفن ثابت و راه های فعال کردن این سرویس


همان طور که اطلاع دارید ، شرکت مخابرات ایران ، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت در نظر گرفته است. اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند.ما قصد داریم تمامی این خدمات را معرفی کرده و کدهای فعال سازی هر یک را معرفی کنیم. این خدمات عبارتند از : انتقال مکالمه ، انتظار مکالمه ، شماره‌گیری سریع ، مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر ، سرویس بیدار باش ، سرویس نمایشگر شماره CallerID و دایورت بعد از 5 زنگ
1- انتقال مکالمه یا دایورت کردن ( Call diverting ) :
با این سرویس می‌توانید هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می‌شود مکالمه را به یک خط دیگر ثابت یا همراه منتقل کنید و عمل دایورت کردن را انجام دهید. این سرویس با هر دستگاه تلفن دکمه‌ای مجهز به سیستم تن انجام شدنی است.
برای این کار شما باید کد زیر را در دستگاه تلفن وارد کنید:
# شماره مورد نظر*21*
بعد از زدن این کد صدایی که میشنوید فرق خواهد کرد ، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است.
برای غیر فعال کردن این سرویس باید باز گوشی رو بردارید (در این حالت باز همان صدای مخصوص شنیده میشود) و بعد عدد #21# را وارد کنید.
در صورتی که مجدد صدای بوق مخصوص را شنیدید ، گوشی را قطع کرده و مجدد روشن کنید. در این حالت خط شما کاملا از حالت دایورت خارج شده است.
2- سرویس انتظار مکالمه یا پشت خطی ( Call waiting ) :
هنگام مکالمه شخص دیگری به شما تلفن می‌زند صدای بوق ضعیفی به گوشتان می‌رسد و شما را آگاه می‌کند شما می‌توانید با کمک این سرویس مکالمه اول خود را موقتاً قطع و با شخص ثالث صحیح کنید پس از خاتمه ی مکالمه یا در حین مکالمه می‌توانید مجدداً با شخص اول به صحبت خود ادامه دهید.
برای استفاده از این سرویس شما باید بهنگام شنیدن صدای بوق ضعیف با فشار دادن دکمه "Flash" در تلفنهای دیجیتال و با "قطع و وصل کردن" در تلفنهای آنالوگ با نفر سوم تماس برقرار کنید..
برای بازگشت به گفتگوی اول میتوانید همین کار را تکرار کنید.
3- شماره‌گیری سریع ( Speed dealing ):
برای اجتناب از وقوع اشتباه در شماره‌گیری و صرفه جویی در وقت با دادن شماره های دو رقمی به حافظه مخابرات میتونید از این سیستم بهره ببرید. این سرویس با هر دستگاه تلفن دکمه‌ای مجهز به سیستم تن انجام شدنی است.
برای استفاده از این امکان باید دستور زیر رو بکار ببرید :
برای ایجاد کد دو رقمی :
# شماره مورد نظر* کد دو رقمی *51*
بعد از وارد کردن این دستور حالا شما میتونید بعد از برداشتن گوشی با زدن کد دو رقمی** شماره ای رو که قبلا به آن داده اید را شماره گیری کنید.
برای حذف یک شماره از یک کد دو رقمی و تغییر آن میتوانید از دستور زیر استفاده کنید :
# کد دو رقمی *51*
برای غیر فعال کردن همه این کدهای دو رقمی باید از کد #55# استفاده کنید...
4- انتقال مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر ( Call forwarding) :
برای این که تماس گیرندگان با بوق اشغال مواجه نشوند ، می‌توانید یک یا چند شماره تلفن خود را به مرکز تلفن مربوط اعلام کنید که در صورت اشغال بودن هر یک از شماره‌ها ارتباط به طور خودکار به شماره‌های بعدی منتقل شود.
این سرویس با هر دستگاه تلفن دکمه‌ای مجهز به سیستم تن انجام شدنی است.
برای استفاده از این حالت باید بعد از برداشتن گوشی کد #43* رو بزنید ... برای غیر فعال کردن این حالت باید کد #43# را وارد کنید.
5- سرویس بیدار باش :
با اشتراک این سرویس زنگ تلفن در ساعت مشخص شده به صدا در می‌آید .
این سرویس با هر دستگاه تلفن دکمه‌ای مجهز به سیستم تن انجام شدنی ست .
برای استفاده از این حالت باید از روش زیر استفاده کنید:
ابتدا *55* رو بزنید بعد بترتیب ساعت و دقیقه را وارد کنید و در آخر # را بزنید.
مثلا میخواهیم در ساعت 14:38 تلفن زنگ بزند ، این کد را میزنیم :
1438#*55*
برای غیر فعال کردن این سرویس باید کد #55# را وارد کنید.
6- سرویس نمایشگر شماره CallerID :
در این سرویس شما کافی است یک دستگاه شماره انداز یا یک تلفن مجهز به نمایشگر شماره تلفن را ابتیاع کنید و با استفاده از آن میتوانید شماره را دریافت کنید. این سرویس نیازی به کد فعال سازی ندارد.
7- دایورت بعد از 5 زنگ :
با استفاده از این سرویس شما میتوانید کاری کنید تا بعد از 4 بار زنگ خوردن گوشی و جواب ندادن به گوشی در زنگ 5 ام تلفن دایورت شود روی شماره ای دیگر..
برای استفاده از این سرویس شما باید از کد زیر استفاده کنید:
# شماره مورد نظر*65*
طبق معمول برای غیر فعال کردن این امکان باید کد #65# رو وارد کنید...

شعله آتش

شاید شما از قرار دادن افکت های جالب در کارهاتون لذت می برید این هم افکت شعله آتش هست  شاید موقع اجرا از این کد خوشتون بیاد .

اول یک Timer ایجاد کنید بعدش کد ادامه مطلب رو وارد کنید .

ادامه مطلب ...