آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

وایرلس روتر تان را به امکانات یک روتر پیشرفته تبدیل کنید

 

بسیاری از سخت افزار های روتر شبکه (router یا دستگاه ارسال کننده بسته های دیتا بین کامپیوترهای یک شبکه، یک مثال از روتر عبارت است از مودم ADSL ) بیش از حد استاندارد هستند، اما روترهای  ارزان تر با مجموعه ای از ویژگی های بسیار اساسی و محدود ارائه میگردند. مثلا امکان زدن تونل و یا ایجاد یک VPN سرور و … را دارا نمیباشند.

اگر زمانی حس کردید نیاز به استفاده از توانمندی های بالقوه روتر خود دارید، در آن صورت نیازمند نصب یک نرم افزار سفارشی بر روی آن خواهید بود. DD-WRT می تواند به شما کمک کند روتر ۶۰  دلاری تان را به نوبه خود به امکانات یک روتر ۶۰۰ دلاری تبدیل کنید، زیرا همه انواع گزینه ها مانند ایجاد پل های بی سیم را برایتان به ارمغان می آورد. فرم ور های سفارشی مانند DD-WRT  به روتر شما تعداد زیادی گزینه های جدید اعطا کرده و در ضمن از اکثر  روتر ها هم پشتیبانی  می کند، اما خب، با هر دستگاهی هم کار نمی کند. پس قبل از آنکه بیش از حد هیجان زده شوید اطمینان حاصل کنید که این سخت افزار با مدل روتر شما سازگاری دارد. روش دیگر ، برای حصول تجربه کاربر پسند تر،

شما می توانید به جای آن فرم ور Tomato را نصب کنید. توجه دارید که  دستکاری نرم افزاری بسیار آسان بوده و بسیاری از امکانات جدید را به شبکه شما می افزاید. اگر شما نرم افزار جدید را دوست نداشتید، آن را نگران نباشید چرا که برگرداندن به فرم ور قدیمی روتر خود به همان اندازه آسان و سریع است.

شما بعد از نصب فرم ور جدید بر روی روت اتان میتوانید از امکانات بسیار زیاد آن هم بصورت تحت وب و اگر هم کمی به لینوکس آشناییت داشته باشید توسط CLI شامل انواع VPN و Asterisk PBX  و حتی Bit torrent Client از آن لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد