تبادل لینک ، بنر یا لوگو  

سلام بر همگی

 

از تمام کسانی که لطف کردند و به من پیام دادند ممنونم .

وبلاگ کمیاب ترین برنامه های موبایل و کامپیوتر وارد دهمین سال فعالیت خود شد .

از دوستانی که مایلند تبادل بنر یا لوگو ، لینک داشته باشند خواهش می شود پیغام بدن .

رتبه یا همون  PAGE RANK  ما در گوگل 3 می باشد .

مدیر وبلاگ

ادامه نوشته

 از آن طرف که تویی نرمه باد می گذرد

 از این طرف که منم ، تند باد پاییزی

 

 

سیروس نوذری

یاد قدیم

امشب اتفاقی بعد از مدت ها به سراغ وبلاگم اومدم یادش بخیر با چه شور و شوقی این وبلاگ و درست کرده بودم موقعی که فکر میکنم تازه به رشته ی کامپیوتر اومده بودم

امشب دیدم کلی نظر خونده نشده دارم هم قدیمی هم جدید !

همه رو خوندم و بعدش رفتم سراغ پیغام های قدیمی دوستان آشنایان مخصوصا اونایی که از روز اول همراهت بودن دلم گرفت واقعا البته خیلی هم جالب بود .

الان ناراحتم که چرا وبلاگ و رها کردم اونم این وبلاگی که کلی براش زحمت کشیده بودم ... اما یکم که فکر میکنم میبینم مشغله های زندگی و فکری اینقدر زیاد هست که فرصت نشه مثل قدیم فعال بود اما امشب تصمیم گرفتم گاهی سر بزنم و دوباره فعالش کنم البته اگه بشه .


مهراد

15 آبان 92

بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSP

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار جذاب و محبوب Football Manager Handheld 2012 مخصوص کنسول بازی PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از نام بازی مشخص است ، شما باید در نقش یک مدیر و مربی تیم خود را به سوی قهرمانی هدایت کنید . این بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . هم اکنون می توانید این بازی جذاب را دریافت نمایید .

ادامه نوشته

Joboshare DVD Creator 3.1.1 Build 0805

Joboshare DVD Creator 3.1.1 Build 0805 نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند برای ویرایش دی وی دی و رایت دی وی دی می باشد که تنها با چندین مرحله می توانید به آسانی تمامی فایل های ویدئویی شناخته شده و ومعروف مانند AVI, MPEG, DAT, MPG, WMV, ASF, MP4, 3GP, VOB و غیره را تبدیل نموده و برروی دی وی دی به منظور تهیه نسخه پشتیبان رایت نمایید. با در دست داشتن این برنامه ساخت دی وی دی ساده می توانید فایلهای ویدئویی خود را بصورت اسلاید شوهای ویدئویی تبدیل نموده و ویدئو کلیپ های خود را بوسیله بریدن و تغییر اندازه، ویرایش نمایید. این برنامه سازنده دی وی دی منوها و روشهای ویرایش منوی جذاب فراوانی برای یاری شما در رایت یک دی وی دی حرفه ای ارائه می نماید. Joboshare DVD Creator به شما اجازه می دهد تا NTFS یا PAL بودن ویدئو را مشخص نموده، نسبت ابعاد ویدئو بصورت ۴:۳ یا ۱۶:۹ را تنظیم نمایید و فیلمهای خود، پوشه دی وی دی و یا فایلهای ISO خود را برروی دی وی دی با کیفیت عالی و دلخواه رایت نمایید. همچنین این نرم افزار از فرمتهای دی وی دی متعدد مانند DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD +RW, DVD-5, DVD-9 پشتیبانی می نماید.

ادامه نوشته

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده The Night Flier 1.1.3 برای اندروید

این بار از سایت کمیاب انلاین ، بازی جدید و جذاب The Night Flier را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

ادامه نوشته

محافظت کامل از پوشه ها Iobit Protected Folder v1.0

حفاظت از اطلاعات محرمانه و شخصی از مهم ترین دغدغه های کاربران در فضای سایبر است . دیگر همانند گذشته استفاده از بخش های امنیتی ویندوز نظیر پسورد گذاشتن برای یوزرهای سیستم و یا مخفی کردن فایل ها اثری نداشته چرا که با آشنا شدن بیشتر کاربر ها با روش های دور زدن و حذف اینگونه موانع به اصطلاح امنیتی تنها کار یک نفوذ گر را برای چندین ثانیه به تاخیر خواهند انداخت و هیچ گاه نتوانسته گزینه ی ایمن باشد .

ادامه نوشته

ایجاد شجره نامه حرفه ای خود با GenoPro 2011 2.5.3.7

GenoPro نام نرم افزاری می باشد که برای رسم شجره نامه به کار می رود. با وجود نرم افزارهای بسیار زیادی که در این زمینه وجود دارد ، GenoPro راحت ترین نرم افزار از لحاظ فراگیری کارکردن با آن و آموزش آن می باشد. اگر شما حتی یک فرد مبتدی در مبحث شجره نامه باشید ،  تنها در مدت چند دقیقه می توانید کار کردن با این نرم افزار جالب را فرا بگیرید. این نرم افزار اطلاعات شخصی خانواده شما را دریافت می کند تا بتواند آن ها را به صورت بصری و بسیار زیبا در یک شجره نامه برای شما به نمایش در بیاورد. این نرم افزار شامل تعداد ازدواج های هر یک از افراد ، ترتیب سال تولد افراد ، سن آن ها و زمان مرگ آن ها را دارا می باشد. همچنین اطلاعات تکمیلی بسیار زیادی در این نرم افزار گنجانده شده که در هنگام کار با نرم افزار می توانید از آن ها استفاده نمایید.

ادامه نوشته

کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader v1.9.6-DAZ

با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

ادامه نوشته

پینگیلیش تایپ کنید و فارسی تحویل بگیرید

پینگیلیش تایپ کنید و فارسی تحویل بگیرید

شاهکار جدید گوگل

اینجا کلیک کنید

فارسي ساز آفيس 2010 Microsoft Office 2010 Language Interface Pack Persian

سرانجام مایکروسافت فارسي ساز نسخه نهایی جدیدترین محصول خود یعنی بسته قدرتمند نرم افزار آفیس Office 2010 را ارائه كرد. پس از ارائه نسخه موفق فارسي ساز آفيس 2007 و 2003 كه با استقبال بسيار زياد توسط كاربران فارسي زبان از اين فارسي ساز واقع شد.شما پس از دريافت اين بسته رابط زبان فارسي و با نصب آن بر روي آفيس 2010 خود ميتوانيد تمامي منوها، كادرهاي محاوره اي، كادرهاي جادويي، پيغام ها و ... را به صورت زبان شيرين فارسي مشاهده نماييد. براي نصب اين پكيج شما ميتوانيد پس از نصب آفيس 2010 در ويندزو هاي ايكس پي، ويستا، ويندوز 7 اين فارسي ساز را نصب نماييد.

ادامه نوشته

برج مراقبت کامپیوتر SysResources Manager 11.0

SysResources Manager یک نرم افزار سیستمی برای نظارت بر وضعیت جاری سیستم می باشد. مثل کارکردCPU ، RAM و حافظه مجازی قابل استفاده، هارد، پردازش ها، نظارت بر شبکه (پردازش های دستیابی به اینترنت، ترافیک و سرعت شبکه)، سرویس ها، برنامه های استارت آپ.
SysResources Manager می تواند با دیفراگ کردن حافظه فیزیکی، کارآیی سیستم را بهبود بخشد.

ادامه نوشته

تامین کامل امنیت ویندوز RegRun Security Suite Platinum v6.9.7.20

همانگونه که بارها و بارها شنیده اید هر روز تعداد زیادی ویروس و بدافزارهای گوناگون در فضای سایبر منتشر می شوند که هر یک می تواند به نوعی امنیت شما را مورد تهدید قرار دهند . تروجان ، روت کیت ، ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی از اقسام مختلف ابزارهایی هستند که هر یک به گونه ای به دنبال رسیدن به اهداف خرابکارانه ی خود هستند . تا کنون نرم افزارهای بسیاری برای پاکسازی بد افزارهای مختلف طراحی و ساخته شده اند که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشند اما امروز قصد معرفی یک برنامه کامل و قدرتمند را در کمیاب آنلاین داریم که با استفاده از آنها حتما کامپیوتری پاک و ایمن خواهید داشت .

ادامه نوشته

نرم افزاری برای کار بر روی کلیپ ClipMagic 4.0.06

ClipMagic هر آن چه که شما از یک توسعه دهنده ی قدرتمند کلیپ بورد می خواهید در اختیارتان قرار می دهد. البته این محصول فراتر از این پای خود را گذاشته و در اختیار شما ابزارهای مدیریت اطلاعات و تحقیق نیز می گذارد. به منظور ضبط URL از روی صفحات وب این نرم افزار با مرورگرهایی چون Netscape و IE قابلیت کار دارد. به علاوه این نرم افزار از مرورگر داخلی برخوردار است که به کمک آن می توان امور مرتبط به تحقیقات اینترنتی را با سرعت بالاتری انجام داد. برای گرفتن کلیپ از روی اینترنت کافی است URL های مرتبط با آن ها را بر روی مرورگر اصلی خود و یا مرورگر این نرم افزار قرار داده و سپس به صفحه ی اصلی بازگردید و ادامه ی کار را به این نرم افزار بسپارید. به کمک ویرایشگرهای موجود در این نرم افزار می توانید کلیپ های مورد نظرتان را ویرایش کنید. شما به علاوه می توانید اعمالی چون افزودن متن، ارسال از طریق ایمیل، پرینت، جستجو، مرتب کردن و ... را توسط این نرم افزار انجام دهید.

ادامه نوشته

جدا کردن قسمت های دلخواه و مونتاژ تصاویر Picture Cutout Guide 2.0

گاهی اوقات پیش می آید در عکسی که با دوربین گرفته ایم قسمت های اضافی که تمایلی به وجودشان نداریم ، خود را نمایان می کنند و برخلاف میل می بایست یا آنها را تحمل نموده و یا از خیر عکسی تهیه کرده ایم بگذریم . اگر برای شما نیز تا به حال چنین مشکلی پیش آمده است قطعا دیگر ناراحت نخواهید شد چرا که به وسیله ی نرم افزاری که امروز قصد معرفی اش را در کمیاب آنلاین داریم می توانید به سادگی هر چه تمام تر اشیا و قسمت های اضافی که در تصاویرتان وجود دارند را حذف نمایید .

ادامه نوشته

دانلود Flight Control - بازی موبایل کنترل پرواز

کنترل ترافیک هوایی پر تنش ترین کار جهان است، اما نه برای شما.
شما یک کنترل کننده ی ترافیک هوایی هستید که در یک فرودگاه شلوغ به سر می برید. شما احتیاجی به زاویه دار کردن، قوانین پرواز و یا گزارش های هواشناسی ندارید تنها کافی است هواپیما را انتخاب کنید و در مقصد نهایی و ناحیه ی فرود به کمک انگشتان خود و لمس کردن قرار دهید و البته این کار را می توانید انفرادی و یا چند نفره با دوستان خود از طریق Wi-Fi و یا Bluetooth انجام دهید.بازی کنترل پرواز بسیار اعتیاد آور است، شروع کردن آن آسان اما متوقف کردن آن دشوار است.

ادامه نوشته