آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

یک روز خواهم آمد

دوستان چون ما امسال کنکوری هستیم و درس ها زیاد شده فکر نکنم تا بعد از کنکور چیزی بنویسم اما اگر دوست داشتید مقاله ارسال کنید تا در وبلاگ قرار دهم مقالات را به ایمیل وبلاگ یعنی alpha00pack@yahoo.com ارسال کنید تا بعد از بررسی در وبلاگ قرار دهم.

نرم افزار فلاش برای دانلود


منبع: P30download.com


 KoolMoves نرم افزار محبوبی در ساخت انیمشن های فلش میباشد، که توسطه کاربران مبتدی و حرفه ای برای جذاب کردن وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد. انیمشن های فلش ساخته شده توسط این نرم افزار را میتوانید برای تبلیغات روی سایت های مختلف به کار ببرید. KoolMoves نرم افزار پیشرفته است که تا حدودی میتواند جانشین Macromedia Flash در ساخت انیمشن های فلش باشد. این نرم افزار با دارا بودن افکت های فراوانی به شما در ساخت انیمشن های فلش با کیفیت بالا کمک شایانی میکند.

از ویژگی های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- قابلیت وارد کردن فایلهای SWF
- قابلیت وارد کردن فایلهای FLV
- اجزای ویژه (مثل. list box)
- 67 اکشن اسکریپت بر پایه افکت
- 100 افکت ویژه متن
- 28 الگو پیش ساخته برای وب
- 343 کلیپ آرت و انواع دکمه
- استفاده از Wizard برای ساخت انمیشن ها
- نمایش های ویژه ای از انمیشن
- دارا بودن Action Script فلش 8
- افکت های ویژه میان پرده، چرخش و فشردگی
- ایجاد قابلیت mouse-over به سادگی
- استفاده از pre-loader ها به آسانی


Download دانلود - 2.78 مگابایت
Serial پسورد: www.p30download.com
Serial Serial: 54af-38pS

بوش ماه رمضان را تبریک گفت

جورج بوش در پیامی به مسلمانان آمریکا و دیگر نقاط جهان فرا رسیدن ماه رمضان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از صدای آمریکا، کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، جورج بوش، رئیس جمهور آمریکا گفته، ماه رمضان مقدس‌ترین زمان در سال مسلمانان است و زمانی است که کلام خداوند از طریق قرآن به حضرت محمد (ص) نازل شده است.
وی همچنین مسلمانان آمریکا را افرادی دانسته که باعث غنی شدن جامعه‌ آمریکا شده‌اند.

تبریک گفتن بوش به مناسبت ماه رمضان در حالی است که وی ضمن دفاع از سخنان موهن پاپ، عذرخواهی وی را «صادقانه و خالصانه» توصیف کرده بود.

۱ مهر ۱۳۸۵

منبع :http://www.baztab.com/news/48873.php چه چیزا مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معرفی نرم افزار های مرتبط

امروزه فلش، استانداردی جهانی برای ایجاد انیمیشن‌بُرداری در وب به شمار می‌رود. این فرمت توسط شرکت ماکرومدیا ابداع شده است. نرم‌افزار Flash MX که محصول شرکت ماکرومدیا است، اولین نرم‌افزاری است که فایل‌های فلش (با پسوند swf) تولید می‌کند، ولی پس از آن شرکت‌های زیادی شروع به تولید نرم‌افزارهایی برای ساخت فلش کرده‌اند، به‌طوری که امروزه بیش از صد شرکت برروی این نرم‌افزارها فعالیت می‌کنند. اکثر این نرم‌افزارها به اندازه کافی شناخته شده نیستند. کسانی که کارشان طراحی سایت‌های وب است و نیز کسانی که به‌طور اتفاقی نیاز به ساخت فایل فلش پیدا می‌کنند، می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزارها، کارهای خود را بسیار سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهند. حال به معرفی چند نرم‌افزار در زمینه ساخت و کار با فایل‌های فلش می‌پردازیم:


Macromedia Flash (1
ساخت فایل‌های فلش با این نرم‌افزار آغاز شده است. برای کار با آن باید زبانی به نام ActionScript آموخته شود که مشابه زبان JavaScript است.

2) Adobe live Motion
کسانی که بیشتر با نرم‌افزارهای شرکت ادوبی کار می‌کنند، شاید علاقمند باشند فایل‌های فلش خود را با این نرم‌افزار ایجاد کنند، زیرا می‌توانند از فایل‌های فتوشاپ و Illustrator و Golive نیز در پروژه خود استفاده کنند.

3) Swish Max
این نرم‌افزار بسته‌ای ارزان‌تر و مناسب‌تر برای استفاده‌کنندگان غیرحرفه‌ای است. امکانات این نرم‌افزار بسیار زیاد است به‌طوری که طراحان حرفه‌ای به همراه فلش، از این نرم‌افزار نیزاستفاده می‌کنند، زیرا بعضی از کارهای ساده با این نرم‌افزار، بسیار سریع‌تر انجام می‌شود.

4) Swift 3D
این نرم‌افزار با هدف تبدیل اشیاء سه بعدی به فرمت فلش ساخته شده و امکانات زیادی برای کمک به طراحان فلش دارد.

5) Kool Movies
این نرم‌افزار با هدف ساخت فیلم‌ و کارتون‌ با فرمت فلش تولید شده است. طراحان این نرم‌افزار، خود انیماتورهای حرفه‌ای هستند. بنابراین اگر هدف شما ساخت نقاشی‌های متحرک کوتاه باشد، این نرم‌افزار مناسب شما است. با این نرم‌افزار می‌توانید جلوه‌های مخصوصی را که با حرکت ماوس ایجاد می‌شوند، درست کنید.

6) Anim FX
این نرم‌افزار مخصوص ساخت متون متحرک است. ابتدا باید متن مورد نظر را تایپ کنید و سپس از انواع جلوه‌های موجود، جلوه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر هدف شما تنها ساخت یک نوشته متحرک است، این نرم‌افزار شاید مناسب‌ترین گزینه باشد.

7) Dream FlashSee
با این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌های فلش swf خود را به فایل اجرایی exe تبدیل کرده یا فایل‌های exe را به swf برگردانید. مزیت فایل exe ساخته شده با این نرم‌افزار آن است که برای اجرا، نیازی به پخش‌کننده فایل فلش ندارد، یعنی با اجرا کردن آن، فایل فلش به‌طور خودکار نمایش داده می‌شود.

8) Flashation Menu Builder
برای ساخت دکمه‌ها و منوهای فلش می‌توانید از این نرم‌افزار بهره بگیرید. با این نرم‌افزار می‌توانید منوهایی کاملاً حرفه‌ای برای وب‌سایت خود بسازید.


9) SWF Encrypt
شاید برای ساخت فایل swf خود، زحمت زیادی کشیده‌اید و نمی‌خواهید دیگران بتوانند به اسکریپت‌های شما دسترسی پیدا کنند. این نرم‌افزار، فایل فلش شما را طوری تبدیل به رمز می‌کند که به راحتی و در همه جا قابل استفاده بوده و در عین حال، با نرم‌افزارهای decompiler موجود در بازار، به کد تبدیل نشود.

10) Swish Pix
اگر می‌خواهید یک آلبوم عکس بسازید و از آن در وب سایت خود استفاده کنید، این نرم‌افزار در پنج مرحله ساده، این‌کار را برایتان انجام خواهد داد. پس از اضافه کردن عکس‌ها به آلبوم می‌توانید صداها و کلیپ‌های متنوعی به عکس‌هایتان بیافزائید و نتیجه کار را با فرمت swf ذخیره کنید.

منبع : www.mahmood67.blogfa.com