آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

اتفاق جالب

این موضوع را باید زودتر توی وبلاگم قرار می دادم، اما نمیدونم چی شد که بعد از چند روز تازه یادم اومد ! شاید به خاطر اینه که الان به این نتیجه رسیدم که اتفاق جالبی بوده!! البته این اتفاق برای دوستم نبی رخ داده، نه خودم !!!

و اما اصل ماجرا:

بالاخره بعد از حدود دو هفته کار مداوم روی یه سیستم آپلود، تقریباً دو سه روز پیش سایت رو روی دومین UploadYahoo.com بالا آوردم، سیستم کامل و دقیقی شده بود. بالای سایت از لوگوی یاهو استفاده کرده بودم و اسم سایت هم که تابلو بود! ولی پیش خودم گفتم کی به کیه و کی دستش به ما میرسه.
تا اینکه…

این موضوع را باید زودتر توی وبلاگم قرار می دادم، اما نمیدونم چی شد که بعد از چند روز تازه یادم اومد ! شاید به خاطر اینه که الان به این نتیجه رسیدم که اتفاق جالبی بوده!! البته این اتفاق برای دوستم نبی رخ داده، نه خودم !!!

و اما اصل ماجرا:

بالاخره بعد از حدود دو هفته کار مداوم روی یه سیستم آپلود، تقریباً دو سه روز پیش سایت رو روی دومین UploadYahoo.com بالا آوردم، سیستم کامل و دقیقی شده بود. بالای سایت از لوگوی یاهو استفاده کرده بودم و اسم سایت هم که تابلو بود! ولی پیش خودم گفتم کی به کیه و کی دستش به ما میرسه.
تا اینکه…

نبی تحت تعقیب

یه سند تو آل برای لیست ۵۰۰ نفره یاهوم کردم ولی بعد از چند دقیقه کنتر سایت از یک یا دو بیشتر افزایش پیدا نکرد. رفتم سراغ IRC ، اونجا کاربرهای آنلاین و البته حرفه ای بیشتر هستند. چند تا از اتاق های تخصصی رو باز کردم و همزمان لینک سایت رو فرستادم (چه کار خطرناکی!) ، بماند که آی پیم درجا بلوک شد و دسترسیم قطع شد ولی جالب بود که همون لحظه پیغام های زیادی اومد که بابا great و از این حرفا…! آمار کاربر آنلاین هم همون لحظه رفت بالای ۱۰۰ تا! البته همه به این نکته اشاره کردند که استفاده از نشان یک کمپانی غیرمجازه و نقض قانون کردید و trademark violation …
خب ما هم به سیم بی خیالی زده بودیم…، پنج دقیقه نگذشته بود که تلفن زنگ خورد، خیلی برام عجیب نبود که شماره نیافتاده بود، گوشی رو برداشتم.
- سلام، بفرمائید.
- upload yahoo, … jahanweb …, hi , …?!!!
داشت انگلیسی صحبت میکرد. از تعجب داشتم شاخ در می آوردم! بسمه اله این اجنبی دیگه کیه !!!
اینقدر تند حرف زد که فقط همین سه تا کلمه رو فهمیدم! منم که هیچی نفهمیده بودم گفتم “yes !!” …
خیلی سعی کردم حالیش کنم یه فرصت دیگه صحبت کنیم تا یه نفر رو پیدا کنم… ولی نتونستم .. آخرش بعد دو دقیقه کلنجار رفتن گفت can you speak english و بعد هم گفت sorry و تق قطع کرد!!!
بعد از این تماس مرموز سیل افکار عجیب قریب هجوم آورد. من که مشخصات دومین رو جعلی وارد کرده بودم (البته بجز Registration Service Provider که نمیشد کاریش کرد) ، نکنه از طرف شرکت یاهو بوده! نه بابا حتماً یه نفر بوده از سر دلسوزی میخواسته بگه این کارت اشتباست… ولی در هر صورت این احتمال وجود داشت که اگر به گوش یاهو برسه اون ها یه شکایت کنند و دیتاسنتر سرور رو بیاره پایین و اونوقت دستم به هیچ جا بند نباشه، بنابراین ریسک نکردم و در یک حرکت سریع سایت رو آوردم پایین! و پشت دستم رو داغ کردم دیگه نقض کپی رایت نکنم! شما هم از این ماجرا درس بگیرید و از این کارا نکنید… قابل توجه دوستانی که با خیالی آسوده نرم افزارهای null شده روی سرور نصب میکنند…
بعد از این ماجرا دیگه از این دومین نا امد شدم و به منظور پیدا کردم یک دومین مناسب، به دوستان متوسل شدم و یه سند تو آل روی یاهو زدم که یکی از دوستان از همه جا بیخبر این دومین رو پیشنهاد داد: UploadGoogle.com ، پیش خودم گفتم: “دوباره…؟! نه!!!”
خب احساس خوبی نیست که آدم فکر کنه کر و لاله و انگاری که اصلاً وجود خارجی نداره! البته خوندن و نوشتنم به زور چند تا دیکشنری اونقدر ها هم بوق نیستم ولی مکالمه یه حرف دیگست! حالا سیل تبلیغات آموزش زبان نصرت در کامنت ها راه نیافته… عوض اینکار، چند تا دومین خوب برای این آپلود سنتر پیشنهاد بدید که توش کلمه Upload وجود داشته باشه و از کلمات و نشانه های ایرانی درش بکار نرفته باشه و com. اون آزاد باشه… منتظرم

دمت گرم نبی! ولی حواست باشه، سایتهای ما روی یک سرور هستند، کار دست خودت و من ندی!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
majidv چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ب.ظ

๑۩۞۩๑ بزرگترین وب هکر ایران ๑۩۞۩๑

سلام دوست عزیز وب عالی داری به من سربزن ونظرهم بده اگه مایل به تبادل لینک هستید در قسمت نظرات نام لینک وب خود را بگذارید تا لینک شوید و بر عکس
و بهترین برنامه تبلیغاتی وبلاگ رو باقیمت استثنای گذاشتم
باقیمت مناسب برای تبلیغات خود میتوانید از این برنامه استفاده کنید .باتشکر از شما دوست عزیز .

هفت رنگ چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

آیتا چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"">> اخراجی ها 2 - یوسف پیامبر ایرانی - جی تی ای <<"

"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

هدف بالا پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما بابت وبسایت فوق العاده تماشایی و همه پسندی که به ثبت رسانده اید من معمولا از کمتر وبسایتی خوشم می آید از تمام بخش های فوق العاده زیبای وبلاگتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث افزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن وبلاگتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخوای حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?a=22810
امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می دهم عبارتند از سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهوو بسیاری از خدمات ارزنده دیگر کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است
عضویت سریع فقط از اینجا
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در سایتتان قرار دهید
این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید

با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد