آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

شعبده بازی

 

 

وسط دستمال میسوزد اما سالم می ماند!!!

شعبده باز از تماشاگران یک دستمال سفید نخی میگیرد در مورد نخی بودن آن خیلی تاکید می کند و می پرسد: آیا این دستمال حتما نخی است؟

سپس اظهار میدارد: اگر نخی باشد، حتما میسوزد. در این موقع وسط دستمال را میگیرد، و به آن کبریت میزند. این قسمت از دستمال میسوزد، و شعله میکشد.

لحظه ای بعد خاموش کرده، و رو به صاحبش اظهار میدارد: خانم ، آقا درست میفرمایید، دستمال شما صد در صد نخی است! حتما صاحب دستمال ناراحت میشود، ولی قبل از این که حرفی بزند، شعبد هباز در ادامه ی سخنان خود می گوید: درست است که وسط آن سوخت ، ولی من هم اکنون آن را صحیح و سالم تحویل شما میدهم! دستمال سوخته را ابتدا توی دستش مچاله میکند، سپس جلو سن باز میکند، و همه جای آن را به تماشاگران نشان میدهد. با کمال تعجب مشاهده می کنند، که به راستی سالم شده است! و به صاحبش مسترد میدارد. چگونه؟


راز این تردستی بیش از حد ساده است: او از پیش یک قطعه پارچه ی سفید نخی به کش بسته ، و توی دستش نگه داشته است. سر این کش از توی آستین به شانه ی او متصل است. وقتی دستمال تماشاچی را میگیرد، وسط آنرا در داخل نگه داشته ، و پارچه ی سفید خودش را آتش میزند، و قسمتی از آن را می سوزاند، و پس از خاموش کردن ، - و سرد کردن نیمسوخته آن – رها می کند تا به داخل آستین کشیده شود. و دستمال سالم را پس از صحنه سازی به صاحبش مسترد میدارد، و به این طریق مردم را به شگفتی وا میدارد

شعبده باز در جمع حضار یک لیوان شیشه ای شفاف را روی جلد کتابی که در دست دارد قرار داده و سکه ای را درون لیوان می اندازد سپس با نگاه به سکه فرمان حرکت میدهد و سکه درون لیوان به حرکت می اید ...

ابزار : یک جلد کتاب ، یک عدد سکه ، یک لیوان شیشه ای ، مقداری نخ بی رنگ نازک(نا مرئی) و نوار چسب بی رنگ.

قبل از اجرا یک سر نخ را لابه لای صفحات کتاب بچسبانید و سر دیگر ان را به وسیله چسب نواری به بدنه سکه متصل کنید. سکه را روی جلد کتاب بگذارید و اماده نمایش شوید. بعد از اینکه لیوان را به حضار نشان دادید سکه را داخل لیوان بیندازید و با انگشت شست که در پشت قرار دارد سکه را به حرکت در اورید.
برای اینکه نخ پیدا نباشد می توانید جلد کتاب را به شکل شطرنجی انتخاب کنید...  

++++ ++++ ++++ ++++ ++++ ++++ ++++ ++++ ++++ ++++ ++++ ++++ ++++ ++++ + 

انرژی ذهن:
با نگاه نافذ خود ساعت مچی تماشاگران را در کف دست خودشان از حرکت باز نگه دارید به طوری که عقربه ثانیه شمار حرکت نکند.
حتی میتوانید یک چوب کبریت را در کف دست تماشاچی به حرکت وادارید.


راز:
یک اهن ربای قوی و بزرگ را در زیر استین پیراهن یا کت خود
(در محل بستن ساعت مچی ) به وسیله یک کش محکم ببندید...در هنگام اجرا دست تماشاچی را که ساعت مچی دارد در دست خود بگیرید و در میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط اهن ربا قرار دهید تا ثانیه شمار از کار بیفتد.

برای به حرکت در اوردن چوب کبریت نیز از قبل یک سوزن نازک را با ظرافت در وسط چوب کبریت پنهان کنید .این امر باعث می شود که چوب کبریت در کف دست تماشاچی به حرکت دراید... 

منبع : http://www.persiclub.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد