آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

صداهای طبیعی

  

 

شاید این سایتی که من می خواهم امروز معرفی کنم رو در هیچ وبلاگ یا سایت ایرانی پیدا نکنید ولی خوب چون سایت خوب و سبکی هست من براتون معرفیش می کنم حالا میریم سر اصل مطلب کاربرد این سایت اصلا چیه الان براتون شفاف سازی می کنم شما وقتی می خواهید دوسستون رو بترسونید احتیاج به صدا دارید وقتی می خواهید که کارتون یا انیمیشن بسازید باز هم احتیاج به یک سری صدا ها کوتاه اما از طبیعت اطرافتون احتیاج دارید مثلا صدای بره میش تراشیده شدن سر (برای سر کار گذاشتن افراد) صدای خرد شدن شیشه و خیلی چیزای دیگه که حالا با خودتون می گید کاری نداره که میرویم صداش رو ضبط می کنیم از نزدیک یه تنوعی هم میشه اما خوب انیمیشن ساز ها یا طراحان حوصله این کار ها رو ندارند برای همین می تونند به سایت زیر که در همین زمینه ام هستش مراجعه کنند و صدای مورد نظر خودشون رو دریافت کنند. 

  http://www.stonewashed.net/cartoon.html 

 

اینم یک کلکسیون برای دانلود کنندگان از راپید شر   

دانلود کنید 

  

اینجا رو هم ببینید: 

http://rapidlibrary.com/index.php?q=cartoon+sound&filetype=0

نظرات 1 + ارسال نظر
پارسا دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.bonbasteh-tanhayi.blogfa.com

سلام . وبه جالبی داری .چرا نمی خوای مثله وبلاگهای دیگه از وبلاگت بهره برداری کنی مگه وبه تو از وبلاگی های دیگه چی کم داره از خیلی هاشون هم خیلی بهتره اگه می خوای با راحتترین راه پولدار بشی و بصورت ماهیانه کسب درآمد کنی مراحل زیر را انجام بده ..:::
.......
.
.
.

بیا وبه من، در همون اول صفحه نوشته( اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها )

رو اون کلیک کن و برو تو اون

و عضو شو(اگر شماره حساب نداشتی می تونی جاش سیزده تا 1 بزاری تا وقتی که حساب باز کردی بری تو قسمت ویرایش مشخصات و اونو تغییر بدی ) سپس نام کاربری و پسورد را بده و وارد شو و بعدش در یک محیط کاملا

فارسی می تونی براحتی هر کدی رو که خواستی انتخاب کنی و copy کنی و سپس

در قسمت ویرایش قالب وبلاگت در انتهای آن یا هر جا که خواستی راست کلیک کرده

و paste کنی بعد از اون با هر کلیکی روی بنرهای تبلیغاتی تو میشه 700 ریال بهت

تعلق می یابد .
...............
به همین راحتی !!!اینومی تونم بگم اگه واقعا می خوای پولدار بشی الان وقتشه !!!
من خودم هم در حال حاضر در حال همکاری با همین شرکت می باشم%

*شانس یه بار در خونه آدمو میزنه*
مرسی – به امید دیدار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد