آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

توپه توپ جوک

 


 


 


غضنفر با ماشینش یه دختر سوار می کنه مآمورا جلوشو می گیرن می گن:خواهرم شما پیاده شو .... غضنفر با تعجب می گه :خواهر شماست؟!؟! وضعش خرابه



در قلبتو واسه کسی باز نکن اونیکه دوستت داره خودش کلید داره



اگه گفتی شجاع ترین مرد جهان کیه ؟مام جمعه قزوین.



غضنفر 206 میخره وقتی سوار میشه میبینه جاش تنگه میره ماشینو پس میده میگه ببخشید 207 ندارین



خدا آدم و حوا رو بیرون کرد.


آدم گفت : حالا چکار کنیم!؟ من خیلی گشنمه..!


حوا گفت : بی خیال! بیا، من دم آخر یه سیب دیگه کندم..!



قزوینه به زنش میگه عزیزم بیا حرفای عاشقانه بزنیم، زنش میگه تو اول شروع کن، قزوینه میگه داداشت خوبه ؟؟



لره داشته به قصد کشت، خودش رو میزده! بهش میگن: چی شده؟ میگه: من بی غیرت، الان فهمیدم از کجای ننه ام در اومدم



حاصل ازدواج ایرانی با ژاپنی: یک بچه چشم تنگ کون گشاد




یه غضنفر اسم نویسی میکنه واسه موبایل… میگه : خدا کنه نوکیا در بیا !!!




غضنفر خودشو میزنه به کوچة علی چپ، گم میشه




یک روز یک غضنفر می خواسته بره بهشت زهرا هر جا میگرده گل پیدا ننمیکنه کمپوت میبره"



غضنفر خواب می بینه ماکارونی می خوره. صبح که بیدار می شه می بینه کش شلوارش نیست!




از غضنفر می پرسن اسم سعدی چیه میگه: ... میدون




در اتوبان زندگی وقتی تابلوی وجود تو را میبینم ، از سرعتم می کاهم و به درجه بنزین تحملم چشم میدوزم



زندگی مثل یه دیکته است، هی می نویسی، هی پاک می کنی. هی غلط می نویسی، هی پاک می کنی. غافل از اینکه... ازرائیل داد می زنه برگه ها بالاااااا




آخر از عشق تو ساکن در کلیسا می شوم میکشم دست از مسلمانی مسیحا می شوم یا لباس عاشقی را از تنم بیرون کنید یا که من خاکستر کوی رفیقان می شوم




یه ستاره ۵تا انتها داره. یه مربع ۴تا انتها داره. یه مثلث ۳تا. یه خط ۲تا. دلم میخواد دوستی من و تو مثل دایره باشه که هیچ انتهایی نداشته باشه!




تو مپندار که از عشق تو دل برگیرم... ترک روی تو کنم دلبر دیگر گیرم... بعد صد سال اگر از سر قبرم گذری... من کفن پاره کنم عشق تو از سر گیرم...




دل تو سنگ هم که باشه هیچ مشکلی نیست آخه من هنوز بت پرستم




طبیبان بر سر بالین من آهسته میگفتند که امشب تا سحر این عاشق دلخسته میمیرد ز هر جا بگذرد تابوت من غوغا بپا خیزد چه سنگین میرود این مرده از بس آرزو دارد



خدایا به دوست دختران ما زیبایی زلیخا و به زنان ما شعور آسنات را عطا بفرما




بخشید ! جام زرین شما توی وسایل من پیدا شده !



میشه من اسیرتون بشم !!؟



بنیامین بعد از دیدن زلیخا:



ای کاش منو گرگ خورده بود !!!



سلام خوبی ؟



امروز رفتم دکتر ، گفت رگهای قلبت بسته شده !



شرمنده دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست




شرکت پفیلا یه تعدادی فیل چ..سو نیازمند است !



هرچه سریعتر خودت رو معرفی کن !!!



وجدانن"



خدایی"



جون من





خداوکیلی



مردونه



چقدر خوشحال شدی بهت اس.ام.اس دادم



اس ام اس رسید ، عمو قلی دید، هیشکی ندید ، میرزا خندید ، گربه پرید؟ اقا مجید اهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید. این اخبار سر کاری بید ، رفت و خوابید




غضنفر میره نون سنگک بگیره ، نانوا میگه اینجا چه کار میکنی !؟



میگه تو ترکم !!!



الهی فندق بشی ، سنجاب بشم گازت بگیرم !




اس ام اس برای سالگرد ازدواج:



نگاه من به روز سالگرد ازدواجمان همانند نگاه یک گوسفند است به روز عید قربان




برای سلامتی آن‌هایی که تا یادی ازشان نکنی یادی ازت نمی‌کنن، صلوات



ترکه به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ ترکه می گه : آره . تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما.....





دزدی پول های مردی رو می دزده و فرار می کنه.


مرده دنبال دزده می دوه و داد میزنه: آی دزد.......


یهو دزده می ایسته و پول ها را به سمت مرده پرت می کنه و می گه : بیا ندید بدید !!!




به بنده‌خدا پول دادند و گفتند: برو یک روزنامه کیهان یا اطلاعات بخر. بعد از یک ساعت دیدند بنده‌خدا سر یک خر را گرفته و با خود می‌آورد. با تعجب پرسیدند: تو رفتی کیهان بخری این چیه؟ گفت: راستش کیهان و اطلاعات نبود، منم «همشهری» خریدم




تست کنکور:از اون بالا.........می آید؟



۱) الاق ۲) مار ۳) گوره گاو ۴)کفتر




از ترکه می‌پرسن: بلدی پیانو بزنی؟! میگه: نه. ولی یه داداش دارم... اونم نه!




غضنفر میره سوپر مارکت میگه یه مایع ظرفشویی خوب بدین ..... صاحب مغازه میگه : گلی خوبه؟ ..... غضنفر میگه: مرسی سلام میرسونه!!!!!!!!!!!!




طرف تو خیابون داشته چش چرونی می کرده، یارو خفتش می کنه میگه: مگه خودت خوار مادر نداری؟ میگه:چرا ولی به این خوشگلی نیست



یه روز از دکارت می پرسن چرا دستت شکسته؟


می گه :هییییی..چشمت روز بد بینه!می خواستم راس سهمی y=-x^2 رو اندازه بگیرم ..نمی دونم چی شد که یه دفعه لیز خوردم و افتادم روی خط y=-10




ترکه از مکه بر میگرده ازش میپرسن کدوم مرحله حج سخت بود، خیلی بااحساس میگه: جمعیت زیادی جمع شده بود ، همه رو کنار زدم ، سنگ زیاد خوردم ولی آخر بوسیدمش !




پسره داشت گریه می کرد باباش پرسید چی شده؟ گفت عاشق شدم! باباش گفت حالا عاشق کی هستی؟ گفت هر کی شما صلاح بدونید




روباه میره زیر درخت به کلاغه میگه به به چه سری چه دمی ...کلاغه میگه زر نزن من خودم دوم دبستانم




بیچاره مردا : وقتی بدنیا میان همه حال مامانشونو میپرسن - وقتی ازدواج میکنن همه میگن چه عروس قشنگی- وقتی میمیرن همه میگن بیچاره زنش




واسه دیوونه ها نوار نوحه میزارن میبینن همه میرقصن به غیر از یکیشون .فکر کردن سالمه گفتن: چرا نمیرقصی؟گفت:هیسسس من عروسم!!!




به غضنفر میگن خوابیده آب نخور عقلت کم میشه.میگه عقل چیه؟میگن: هیچی بابا آبتو بخور




به ژاپنیه میگن از قزوین چه خبر؟میگه :ناشی باشی تاشی توشه




پلیس به ترکه: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!!



ترکه: ولی اینجا تابلو نزدین!!!



پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین



غضنفر میره دزدی تفنگ رو می ذاره پشت گردن یارو میگه تکون بخوری با لگد می زنم تو سرت !!!




انرژی ذغالی روزی به پایان میرسد ما خواهان فناوری هسته ای می باشیم (فدراسیون وافوری های ایران(




ترکه سوار تاکسی میشه درو نمی بنده .راننده میگه اقا چرا درو نمی بندی میگه خیلی زرنگی می خوای دربست حساب کنی !!




از یه الاغه می پرسن چرا خر شدی. الاغه سرش رو تکون میده میگه :امان از دوست ناباب



ازغضنفر می‌پرسن : شما کجای تهران می‌شینید ؟


می‌گه : هرجا که خسته شم !




می‌تونی دویست هزار تومن به من قرض بدی ؟


می‌دونم که داری !


خواهش می کنم کمکم کن ،


به خدا بهت برمی‌گردونم ....


( التماس غضنفر به یک دستگاه خودپرداز !!! ) ...




غضنفر دو تا بلوک سیمانی رو گذاشته بوده رو دوشش،‌ داشته می‌برده بالای ساختمون ،


صاحب‌ کارش بهش میگه: تو که فرقون داری،‌ چرا اینا رو میگذاری رو کولت ؟!


غضنفر میگه: ‌اون دفعه با فرقون بردم، چرخش پشتم رو اذیت می کرد !




یارو به زنش میگه: عزیزم دکمه پیراهنم افتاده.


زنش میگه: خب میتونی کتت رو روی پیرهنت بپوشی!


یارو میگه: آخه دو تا از دکمه های کتم هم افتاده.


زنش میگه: اوا خاک عالم، مگه میخوای بدون پالتو از خونه بری بیرون !؟



به غضنفر میگن "علی یارت" میگه یار خودتون تیم ما تکمیله.



از غضنفر میپرسن تو پیانو میزنی؟ میگه خودم نه اما یه داداش دارم اونم نه.



یه فارس که میخواسته به ترکا حال بده میره تبریز و شروع میکنه با سنگ به تیر چراغ برق کوبیدن یه غضنفر رد میشده میپرسه آقا چیکار میکنی ؟ فارسه میگه ما امشب اینجا دعوتیم ولی هرچی در میزنم کسی در رو باز نمیکنه ! غضنفر یه نیگا میندازه بالا و میگه آخه  مگه نمیبینی چراغشون خاموشه پس یعنی نیستن دیگه ؟؟؟!!!!




پارسال یه همچین موقعهایی 3 تا ترک میرن قایمباشک بازی کنن، 2 تاشون تا حالا پیدا نشدن




از غضنفر میپرسن دودوتا میگه پس چند تا !!!!!




در پی دو همسر اختیار کردن یوزارسیف جمعی از بانوان فمنیست عازم مصر شده و هدف سفر خود را نابودی همسر اول یوزارسیف این مایه ننگ تاریخ شدند



با تاییدات خداوند متعال



زلیخا یوزارسیف




با حضورتان در جشن ازدواج این دوکبوتر عاشق مجلس ما را غرق در سرور کنید



ادرس. مصر تالار بزرگ امون.ساعت 10شب جمعه اینده



من سر راه تو دام عشق پهن کردم


ولی تو با سرعت از کنارش گذشتی و گفتی میگ میگ



لره از کنار جن رد میشه جن میگه:بسم الله این دیگه کی بود!!!!!!!!!!!!!!



+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+


+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_


بشین جمع و تفریق کن ببین چندمین باره سر کار رفتی



میدونی فرق تو با عزراییل چیه


اگه یه روز عزراییل و ببینم میمیرم


اما اگه تورو یه روز نبینم میمیرم



غضنفر میخواسته اتشنشان بشه


بهش میگن خوب حالا اگه جنگل اتیش گرفت


اب نداشتیم چی کار میکنیم


میگه:تیمم میکنیم!!!!!!!!!!!!



فصل چیدن پشم گوسفند است


شب زود بخواب فردا اول صف باشی!!!!!!!!!! 


 


----------------- 


منبع : جمع آوری شده توسط آلفا پک از سراسر وب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد