آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

خدایا

 

 

 

خدایااااااااا خدایااااااااااااااا
چه تنها و درمانده ام
غریب و ز هر درگهی رانده ام
به سوی تو می آیم امشب که از دل
کلام تو در گوش جان خوانده ام
من جسمم تو روح من ، من کشتی تو نوح من
من زخمم تو مرهمی ، من ظلمت تو روشنی
من راهی تو موندنی ، من تنها تو همدمی
تو اولین و آخرین برای من که عاشقم
عزیز ترین همسفری در همه دقائقم
درگاهت سجده گاه من بگذر از گناه من
من خلقم تو خالقی
سر تاپا شوق گفتنم
در حال شکفتنم
من از راه تو وامقی
دلیل قاطع هستی
صفای عالم مستی
چه ترس از درد بی درمان
که دارم چون تو درمانی
چه باک از کفر اهریمن
تو در من نور ایمانی
.....................
دلم دیوانه شد مست و خراب و واله شد
در نور پاکی غرق شد چون یک پرنده نرم شد
ناگه به فریادی جهان در آتش زخمش نمود
فکر نهان و دردفهمش آتش عشق و یارسبزش
بر قلب بیمارش ولی یادی نبود
.......یادحافظ...............
ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار     ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار
نکته ای روح فزا از دهن دوست بگو    نامه ای خوش خبر از عالم اسرار بیار
تا معطر کنم از لطف نسیم تو مشام     شمه ای از نفحات نفس یار بیار 
......................
دو تا کفتر بودیم هم خون و آواز
شبا در لونه و روزا به پرواز
الهی خیر نبینه مرد صیاد
که آن دوی مرا برده به شیراز
تو شهرت داده ای بد نومی ما
مگر چه خدمت بد کرده بودم
برو رو بیزارم از تو
وای خیال دارم که دست بردارم از تو
جون جونم نامهربونم جا(جای) تو ندارم
دلم امروز به تنهایی خود خو کرده
آی جونم آی دلبر
یاد چشمون سیاهش منو جادو کرده
آی جونم آی دلبر
دلم از پیشش پر میزنه
به هر دری در میزنه
به هر خونه سر می زننه
خدا مهربونه یار عاشقونه
دل ما جونه خودش خوب می دونه
 بر جون عاشق جدایی گرونه
 وای وای وای
عزیزم کجایی آی کجایی دل شیرازیم وای امشو کجای
به خدا مثل دلم شکل دلم پیدا نمیشه هیچ دلی
مثل این دل که شیدا شده پیدا نمیشه هیچ دلی

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد