آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

شرمنده که نمی نویسم

با سلام خدمت تمامی فلاش کار ها و آلفا پکی ها

خیلی خلاصه برای اینکه من از پشت بام به زمین خوردم و العان هم با بخیه دو.ر سر دارم می نویسم فقط بگم حالم خیلی بده شما ببخشید که چیزی نمی نویسم.

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ http://narjes65.blogfa.com

سلام خسته نباشید
فلشتون تو ایران کلیپ دیدم واقعا قشنگ بود (دیده بگشا)
منم خیلی دوست داررم کار کنم با فلش
خوشحال شدم سایتتون دیدم
موفق باشید یا علی

دوست من با تشکر از تعاریف شما
شما قبل از اینکه فلاش کار شوید بهتر است در هنر سرمایه گزاری کنید
چون فلاش و امثال آن هنر دیگران را نمایش می دهند
اما برای شروع کار با فلاش اگر سوالی داشتید در خدمت هستم؟
به امید فرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد