آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های فلاش =>> نحوه قرار دادن فایل فلاش در صفحات وب
خوب دوستان امروز چگونگی قرار دادن یک فایل فلاش در صفحات وب را برسی می کنیم خوب شما حتماً یک راه حل مناسب برای این کار سراغ دارید اما باید بگویم به دو روش می توان یک فایل فلاش را در یک صفحه وب قرار دادکه به شرح زیر است :
1- شما می توانید بوسیله نرم افزار Microsoft FrontPage این کار را انجام دهید اول به منوی insert رفته و web component را انتخاب کنید سپس در لیست component type گزینه Advanced controls را انتخاب و از لست روبرویی plug-in را انتخاب کنید و روی کلید finish کلیک کنید.
در قسمت بعد در دایلوگ plug-in properties در محل data source آدرس اینترنتی فایل فلاش را وارد کنید و در محل message for browses without plug-in support می توانید پیغامی دلخواه تایپ کنید مثلاً "مرور گر شما قابلیت پخش تمام امکانات صفحه را دارا نمی باشد" یا هر چیزی دلخواه دیگر و در محل size هم که خودتون استاد هستید درازا و پهنای فایل فلاش را وارد می کنید.و در قسمت بعدی یعنی layout اندازه بردر و فاصله افقی و عمودی را وارد می کنید. به همین سادگی شما می توانید فایل فلاش را در صفحه مورد نظر وارد کنید. کد  html به شرح زیر است :

2- روش دوم برای اینکار مثل روش قبل اما حرفه ایی تر و دقیق تر و بهتر از آن است شما در مرحله ی آخر به جای انتخاب plug-in باید activeX Control را انتخاب و روی کلید next کلیک کنید و سپس در پایین روی کلید customize کلیک کنید سپس در لیست زیر shockwave flash object را تیک بزنید و روی کلید ok کلیک کنید. وقتی به لیست قبلی برگشتید در آخر لیست این گزینه اضافه شده روی آن کلک کنید و روی کلیک finish کلیک کنید. خوب این مرحله هم به پایان رسید کافی است در صفحه روی قسمتی که سفید رنگ مانده کلیک کنید تا کادر تنظیمات فلاش ظاهر شود .

خوب از اینجا کار شروع شد...


1- در این قسمت باید آدرس فایل فلاش را وارد کنید.
2- در این قسمت باید کیفیت پخش فایل فلاش را تنظیم کنید که به نظر من همین پیش فرض خوبه.
3- این قسمت برای تعیین این است که فایل شما چگونه در کادر جای بگیرد که چند حالت دارد و اگر می خواهید کاملاً محوطه را اشغال کند گزینه exact fit را انتخاب کنید.و اگر نه همان پیش فرض بهتر است.
4- این قسمت هم برای تعیین قرار گرفتن فایل فلاش در کادر است که سه زینه را داراست 1- left 2- right 3- center که این جا را خالی بگزارید بهتر است.
5- در این قسمت نوع پنجره فایل را مشخص می کنید که در اینجا اگر دوست داشته باشید که بگراند وب به جای رنگ زمین فایل فلاش شما باشد می توانید از حالت Transparent استفاده کنید در غیر اینصورت از دوحالت قبل.
6- اگر در قسمت قبل از Transparent استفاده نکردید در این قسمت رنگ زمینه فایل فلاش خود را وارد کنید.
خوب دوستان همانطور که می بینید این بحث خیلی طولانی هست من سورس html اون رو می زارم شما هرجا من فارسی نوشتم هر چی می خواد رو بنویسید. البته شما برای اینکه فایل فلاش رو روی اینترنت بزارید باید دنبال یک هاست رایگان مثل www.tinypic.com باشید.

نظر یادتون نره این آموزش هم به یاری خدا تمام شد .

درج باذکر منبع بلامانع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد