آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

عـــــــــشق

 خواب دیدم خوابِ یک رویای خوش
 خواب آن زیبا رخِ معشوقه کش
 در همان دم خوابِ من تعبیر شد
 عشقِ من پیروز بر تقدیر شد
 با خدا گفتم که این تقدیر چیست
 مردمت را زین سخن تعبیر چیست
 گفت من تقدیر را رد کرده ام
 من خدایم، کِی به کی بد کرد ه ام
 یأسِ هرکس، خود همان تقدیرِ اوست
 دوست آخر، کی کند تخریبِ دوست
 این سخن آمد ز مخلوقانِ سُست
 باید این تقدیر را از صحنه شُست
 هر کسی تقدیر او را رهبرست
 همچو سنگی گوشه ی یک مَعبَر است
 سنگ را شاید به منظوری بَرَند
 سُست مخلوقان ز سنگی کمترند

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرناز محمدزاده جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ http://bizna.ir

دوست عزیزم از اینکه در اینترنت فعالیت میکنید خوشحالم و پیشنهاد میکنم برای کار حرفه ای در اینترنت در بیزنا ( طرح بیزنس ملی ایران ) فروشگاه (رایگان) راه اندازی کنید و به تجارت الکترونیک بپردازید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد