آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

عاشقی


سلام عزیزم , عزیزم سلام

دوستت دارم عاشقتم والسلام
سلام عزیزم , عزیزم سلام
دوستت دارم عاشقتم والسلام

از تو کتاب عشق و دلدادگی
که پر عشقه و پر از سادگی
وقتی کتاب عشقو خوندم تمام
خوشم اومد فقط من از یک کلام
خوشم اومد فقط من از یک کلام

سلام عزیزم , عزیزم سلام
دوستت دارم عاشقتم والسلام
سلام عزیزم , عزیزم سلام
دوستت دارم عاشقتم والسلام

یک خط نوشتم یه کتاب حرفه توش
این جون ناقابلو می زارم روش
عشقی که گفتم نکنی فراموش
شعله این عشق , با تو نمیشه خاموش
توعزیزِ جونِ منی , یار مهربونِ منی
شیشه عمر منو یه وقت نخوای بشکنی
تاج سرِمایی شیرین ادایی
چه با وفائی هدیه ی خدائی

سلام عزیزم , عزیزم سلام
دوستت دارم عاشقتم والسلام
سلام عزیزم , عزیزم سلام
دوستت دارم عاشقتم والسلام

گل روزگاری ، یار و یادگاری
تو رفیق و یاری , غنچه بهاری
گل روزگاری , یاد و یادگاری
تو رفیق و یاری , صبح شب تاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد