آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

استخراج فایل swf کد شده توسط Mochimedia

iflashlord.com

شاید شما هم با وب سایت mochimedia و خدمات آن آشنا باشید و شاید بارها بازی هایی که توسط این شرکت کد شده اند را دیده باشید ، بازی هایی که با متد mochimedia انتشار داده می شوند در ابتدا آنها یک نوار بارگزارنده که در کنار آن یک نماد قفل می باشد نمایش داده می شود و در این زمان در صورتی که کاربر به اینترنت متصل باشد یک تبلیغ به نمایش در می آید و در ضمن بعد از بازگزاری شدن هم مدت کوتاهی مکث برای دیده شدن تبلیغ مربوطه ایجاد می شود و نکته مهم تر این که کد و محتوای اصلی بازی شامل کدها و تصاویر ، اشیاء و تمامی مواردی که در فلش به کار گرفته شده است را با متدی خاص و قدرتمند توسط mochimedia محافظت می شوند. حال شاید بهتر باشد بگوییم محافظت می شدند!

حال برنامه ای که هم اکنون با نام MochiDecrypt در اختیار دارید (که بخشی از یک نرم افزار دیکامپایلری می باشد که در آینده منتشر خواهد شد) به شما این امکان را می دهد که این قفل را بشکنید و به منبع اصلی و در واقع فایل swf اصلی دسترسی پیدا کنید!

این نرم افزار در حال حاضر مانند یک ابزار کمکی برای دیکامپایل  (Decompile) کردن فایل های قفل شده با متد فوق الذکر می باشد و به شما فایل Swf اصلی را ارائه می دهد که توسط هر برنامه دیکامپایلری قابل دیکامپایل شدن هست!

رابط کاربری GUI برنامه بسیار ساده کار شده است ، تنها کافیست که فایل خود را Drag کنید و در محیط برنامه Drop کنید تا برنامه قفل فایل را شکسته و فایل اصلی را استخراج کند و در اختیار شما قرار دهد ، فایل استخراج شده در کنار فایل اصلی ذخیره شود. در ضمن با راست کلیک و انتخاب گزینه Browse File هم می توانید فایل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید این برنامه تنها بخشی از برنامه اصلی در حال ساخت می باشد ، برنامه ای که در دست ساخت هست تعداد زیادی از متدها امنیتی موجود را می شنکد!! این برنامه و برنامه نهایی به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

در صورتی که شما هم به روشی برای شکستن قفل های امنیتی در فلش دست پیدا کرده اید می توانید تجربه شخصی خود را با بنده برای گسترش بیشتر به اشتراک بگزارید.

در برنامه نهایی تا به حال روی بیش از ۴ – ۵ متد که تا به حال تقریبا بازگشت و شکسته شدن آنها غیر ممکن بود! ، کار شده و در حال کار می باشد تا در نهایت برنامه ای بسیار قوی در اختیار شما دوستان قرار داده شود.

محیط برنامه :


محیط کاربری برنامه به نحوی در نظر گرفته شده است که هم به انگلیسی و هم فارسی زبانان اطلاعات کافی را برای کار با برنامه بدهد.

اطلاعات برنامه :

نسخه برنامه : ۱.۰.۰
نسخه Adobe Air Installer مورد نیاز برای نصب : Adobe Air 2.5 یا بالاتر
حجم برنامه : ۲۷۵ کیلوبایت
تاریخ انتشار :  ۳ تیر ۱۳۹۰
قدرت یافته توسط :  فلش CS5.5 ، ادوبی ایر ، اکشن اسکریپت ۳
طراح و برنامه نویس : بهروز پولادرگ

دانلود :

دانلود آخرین نسخه MochiDecrypt با فرمت AIRقابل نصب بر روی هر سیستمی که Adobe AIR روی آن نصب باشد.

دانلود آخرین نسخه MochiDecrypt با فرمت EXE - قابل نصب بر روی هر سیستمی که Adobe AIR روی آن نصب باشد.

نکته :

برای اجرا در ویندوز ۷ بهتر می باشد که روی برنامه کلیک راست کرده و با کلیک بر روی گزینه Run as administrator برنامه را اجرا نمایید.

تغییرات اعمال شده در نسخه های جدید

نسخه ۱.۰.۰

اولین نسخه ایجاد شده.

خطایابی :

در صورتی که مشکل و یا خطایی در برنامه دیدید می توانید در بخش نظر همین مطلب برای رفع اشکال و بهبود برنامه به بنده اطلاع دهید.

تست برنامه :

برای تست می توانید این نمونه بازی را دانلود کنید و فایل مربوطه را درون برنامه بکشید و رها کنید تا فایل اصلی در کنار آن ساخته شود.

دانلود فایل بازی نمونه

Article in English :

http://blog.flashbanneronline.com/2011/06/extract-swf-file-from-mochimedia-encrypted-file-mochidecrypter/

موفق و پیروز باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد