آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آیا می دانید یاهو 360 درجه چیست و چه امکاناتی دارد؟

 
 
 
 
یاهو 360 درجه یکی از جدیدترین امکانات یاهو است که به شما این امکان را می دهد که برای خود یک وبلاگ شخصی ایجاد نمایید و دوستان خود را به آن دعوت نمایید.
همچنین می توانید تصاویر خود را در آن به اشتراک بگذارید و دوستان و آشنایان قدیمی خود را نیز به همین روش پیدا کنید.
چرا که در یاهو 360 درجه هر فرد که دوست خود را به لیست دوستانش اضافه نماید برای شما قابل مشاهده خواهد بود و دوستان شما نیز برای اعضای دیگر. پس می توانید دوستان قدیمی خود را با استفاده از این قابلیت پیدا کنید و بطور 360 درجه همگی عضو خانواده بزرگ یاهو خواهید شد که براحتی می توانید مانند یک دایره با همدیگر در ارتباط باشید.
یاهو 360 درجه در حال حاضر بصورت آزمایشی ارائه شده است و مانند سرویسهای دیگری که بطور آزمایشی راه اندازی می شوند همراه با دعوت نامه است.
به این شکل که برای عضویت در آن و استفاده از خدمات آن می بایست فردی که در آن عضو می باشد برای شما دعوتنامه ای را ارسال نماید.
این دعوتنامه ها تعداد محدودی ندارند و به هر میزان که بخواهید می توانید برای دوستانتان ارسال نمایید. همچنین چنانچه از دوستانتان کسی عضو این سرویس نیست تا برای شما دعوتنامه ارسال نماید می توانید ایمیل خود را در لیست انتظار یاهو 360 درجه ثبت نمایید تا خود یاهو برای شما اقدام به ارسال دعوتنامه نماید.
دعوتنامه های یاهو 360 درجه با موضوعی شبیه Connect to User on Yahoo!360 برای شما ارسال می شود. پس از باز کردن ایمیل گزینه ای در آن وجود دارد با عنوان Connect To Me. پس از کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه ای می شوید که در آن نیز همین گزینه موجود است.
پس از کلیک دوباره برروی همان گزینه شما وارد این سیستم خواهید شد و سرویس یاهو 360 درجه برا روی همان آیدی یاهوی شما فعال می شود. برای ورود به بخش مدیریتی خود می توانید پس از ورود به لینک http://360.yahoo.com با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در یاهو وارد این سیستم شوید.
در این سیستم امکانات مختلفی در اختیار دارید. یکی از بخش های موجود در این سرویس گزینه My Page می باشد که توسط آن می توانید یک صفحه شخصی برای خود بسازید و در آن عنوان ، مطالب وبلاگ ، تصاویر خود و دوستانتان ، لینک ها و موارد مورد علاقه خود و... را قرار دهید.
یکی دیگر از امکانات عالی که این سرویس را سریعا در بین همه کابران مشهور کرد ایجاد وبلاگ شخصی با مدیریت بسیار آسان در آن است.
برای ایجاد وبلاگ شخصی خود می بایست برروی گزینه My Blog کلیک نمایید و چنانچه وبلاگ خود را هنوز نساخته اید بر روی گزینه Create My Blog کلیک نمایید. در بخش My Blog تنظیمات و گزینه های مختلفی وجود دارد. بعنوان مثال توسط گزینه Compose New Entry می توانید مطلب جدیدی را در وبلاگ خود اضافه نمایید.
همچنین در قسمت میانی صفحه نیز مطالب قبلی شما که در وبلاگتان قرار داده اید لیست شده اند و می توانید آنها را ویرایش و یا حذف نمایید.قابلیت منحصر بفردی که در سرویس وبلاگ یاهو وجود دارد این است که می توانید در هر یک از مطالب خود تصویری را نیز از روی هارد دیسک خود به آن مطلب اضافه نمایید و می توان گفت دیگر نیازی به سرویسهای ارائه دهنده فضا برای آپلود تصاویر ندارید.گزینه های دیگری که در بخش My Blog وجود دارد عبارتند از: View Blog که وبلاگ شما را نمایش می دهد.
Edit Blog Settings که تنظیمات مربوط به بلاگ خود را می توانید در آن مشخص نمایید و گزینه Edit Blogroll که توسط آن می توانید بخش مانند لینک دوستان در بلاگ خود داشته باشید و آن را مدیریت نمایید. بخش دیگری که در این سرویس وجود دارد گزینه My Friends می باشد و در آن می توانید دوستان خود را مدیریت نمایید ، به آنها پیغام ارسال نمایید، آنها را در موضوعات مختلف دسته بندی کنید ، مشخصات فردی و تصویر آنها را در صورت وجود مشاهده نمایید.
میل باکس بخش دیگری از این سرویس است که توسط آن می توانید اقدام به ارسال و دریافت ایمیل نمایید.برای ارسال دعوتنامه به دوستانتان نیز می توانید از گزینه Invite استفاده نمایید.
قابلیت مفیدی که در این بخش وجود دارد این است که یاهو به شما این امکان را می دهد که به تمام اعضایی که در لیست دوستان یاهو مسنجرتان قرار دارند و یا تمام کسانی که در دفترچه آدرس ایمیلتان قرار دارند به یکباره دعوتنامه ارسال نمایید.
یکی از کاربردی ترین امکانات در این سرویس ، به اشتراک گذاردن تصاویر شما است. با کلیک بر روی گزینه Home و سپس انتخاب گزینه Start Sharing Photos می توانید براحتی تصاویر خود را در یاهو قرار دهید و در این سرویس نیز دوستان شما مشاهده نمایند. شما در این سرویس می توانید برای تصاویر خود Slide Show نیز بسازید.
با استفاده از بخش Search نیز می توانید بدنبال دوستان و آشنایان خود با توجه به نام ، نام خانوادگی ، آدرس ایمیل ، جزیی از نام آنها ، سن ، جنسیت و یا محل سکونت آنها بپردازید.
اگر به این سرویس و استفاده از امکانات آن علاقه دارید سریعا از دوستانتان در خواست دعوتنامه نمایید و یا نام خود را در لیست انتظار برای ثبت نام در این سرویس ثبت نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد