آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

فصل امتحانات

یاد دارم که دلم مست و خراب به تو می آیم و هیچ
به طلب خواهی این جو پلید که مرا پوچ کند
من تو را با همه نای و توان می خوانم
تا مگر در افق عشق تو باز
ره تو من جویم 

 


 

 

دیگه این روزا همه تو جو و فاز درس خوندن رفتند چون امتحانات نزدیکه اونهایی هم که مثل من دانشجو هستند هم به طور عجیب در این 1 ماه با کتاب هاشون انس می گیرن اما به همه این حرف ها باید اینو بگم که چه قدر بهتر بود ما همیشه مثل این یکی دو ماه امتحانات بودیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد