آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

کاسپر اسکای اینترنت سکوریتی

 

 

 

گفتم امروز سیزده و همه خوشحال هستند من هم یه هدیه کوچولو برای کاربرای کاسپر اسکای (kis for kaspersky internet security v.506) دارم که
خوب می دونید که آپ دیت کردن کاسپر احتیاج به یک کلید داره من اینجا بیش از 1000 تا کلید که 10 تاش تست شده در در شاخه اصلیه گذاشتم تا شما بتونید کاسپر خودتون رو امروز آپ دیت کنید در ضمن نظر یادتون نره
در ضمن این کی ها رو خودم گیر آوردم پسورد فایل هم : www.alphapack.blogsky.com هست نظر یادتون نره.
دانلود
در ضمن برای باز کردنش احتیاج به winrar هست.

نظرات 1 + ارسال نظر
Chaos-Warriors پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ http://warriors.mihanbb.com

سلام به شما دوستان عزیز انجمن Warriors افتتاح شد کسانی که زیاد اینترنت میرن و می تونن در این انجمن فعالیت کنن و در واقع دوست دارند جزء مدیران و ناظم های بخش ها باشند عضو بشن و بهم با استفاده از پیغام خصوصی خبر بدن مثلا: من با نام کاربری(فلان) عضو شدم و میتونم فعالیت کنم و میخوام مدیر بخش تفریح و سرگرمی بشم ، منظور از فعالیت: مثلا مدیر یا ناظم بخش گالری عکس ، تو انجمن عکس میزاره و مدیر یا ناظم بخش نرم افزار ، برنامه برای دانلود میزاره و بلاخره هم من و هم شما دوستان زیادی پیدا میکنیم

مدیریت بخش ها عبارتند از:
مدیر بخش نرم افزار
مدیر بخش بازیهای رایانه‌ای

ناظم بخش ها عبارتند از:
ناظم بخش کشتی کج
ناظم بخش شعر و ادبیات
ناظم بخش تفریح و سرگرمی
ناظم بخش موبایل
ناظم بخش موزیک

دوستان عزیز توجه داشته باشین که در هر بخشی که میتونین فعالیت کنین اون رو انتخاب کنید
دو تا از قوانین مهم انجمن: آن مدیرهایی که عضو میشن و هیچ فعالیتی نمیکنن ، مدیریت یا ناظمیتشون به کاربر معمولی تغییر خواهد کرد
و دومی اینکه: لینک از وبلاگ و سایت های ایرانی نمیزاریم ( فقط خارجی مثل: رپیدشر و.... )
دوستان توجه بفرمایید که این پیام عمومی بوده و برای همه ارسال میشود پس کسانی که زودتر از همه عضو میشن و مدیریت و ناظمیت بخشی رو میخوان به اونها تعلق میگیره ، پس منتظرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد