آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

دل نوشته های من

 

  

عشق یعنی کوچه ای دور و دراز با هزاران سختی و شیب و فراز عشق یعنی عطر گل های بهشت عشق یعنی زندگی و سر نوشت ........

...

در دبش ترین کنج دلم با قلم عشق نوشتم
که کسی جز تو به آنجا نبرد راه
مگر در سر او عشق تو باشد
مگر شکل تو باشد
لیکن تو مرا هیچ ندانسته رهیدی
بی گوشه چشمی ز من و عشق اصیلم ببریدی

...

شبا همش به میخونه میرم من سراغ می و پیمونه میرم من
تو این میخونه ها خسته دردم به دنبال دل خودم می گردم
دلم گمشده پیداش می کنم من
اگه عاشقت وای به حالش رسواش می کنم من

یه شب خیمه زدی تو سرنوشتم
منم از عاشقی برات نوشتم
گمون کردی هنوز پر شر و شورم
هنوز عاشقم و خیلی صبورم

شبا همش به میخونه میرم من سراغ می و پیمونه میرم من
تو این میخونه ها خسته دردم به دنبال دل خودم می گردم
دلم گمشده پیداش می کنم من
اگه عاشقت وای به حالش رسواش می کنم

...

عاشقانه بی بهانه مثل باران مخلصانه یا چو شبنم با ترانه همچون احکام شبانه
از پیت من می دویدم صبح وشب در آشیانه
 با دلی غرق محبت خالی از کبر نهانه
در طرف های روز روشن در دل دریا نزد بهمن
در حوالی دو شهر پوچ
در کتابی در دل افکار بچگانه
یا نه اینها در مکانی پر ز انوار مهر ، امید
نه دیدم من تو را
نه فهمیدم تو را
لیکن تو گر فهمی مرا
یا گر دیدی مرا
با نشانه با مفاهیم عاشقانه
با راه نشانی خالصانه
خواهشا برقرارم کن جاودانه.... 

 

... نصیحت گونه  ...

هرگزنگوکه دوست داری اگرحقیقتآ بدان اهمیت نمی دهی... درباره ی احساست سخن نگواگرواقعآ وجود ندارد... هرگزدستی را نگیروقتی قصد شکستن قلبش را داری... هرگزسلامی نده اگر می دانی خداحافظی درپیش است... به کسی نگوکه تنها اوست وقتی درفکرت به دیگری فکرمی کنی... قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری...!

...

 رازدوستی درتفاوت قائل شدن میان دوستان است.صداقت را به چاپلوسی وصمیمیت را به لبخندهای تصنعی ترجیح بده 2.رازدوستی دانستن آن است که برای یافتن دوستان صمیمی بایداول خودت یک دوست باشی 3.رازدوستی در توقع نداشتن از دیگری است.نسبت به دیگران آزاده رفتارکن 4.رازدوستی در قسمت کردن شادی ها با دیگران است 5.رازدوستی دراین است که بیشتر گوش کنی تا دیگران را وادار به شنیدن کنی 6.رازدوستی دراین است که درخوشبختی دیگران نه فقط با حرف بلکه با عمل سهیم باشیم 7.رازدوستی دردو

...

هر گاه فکر کردی گناه کسی آنقدر بزرگ است که نمی توانی او را ببخشی.بدان که آن از کوچکی روح توست نه از بزرگی گناه او

...
منبع آلفا پک

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پریا جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ق.ظ http://havasipor2600.blogfa.com

بسیارجالب و خوانندنی بود اضافه کن بازم خبر میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد