آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

افکت لانه زنبوری ( فوتوشاپ )

این افکت به نظرم جالب اومد گفتم بزارم  شما هم استفاده کنید این افکت از این سایت دریافت شده که شما در این آموزش یاد می گیرید چگونه یک استیل لانه زنبوری برای نوشته خودتون ایجاد کنید بعد از اتمام کار نتیجه به این صورت خواهد بود: 

  

 
آموزش کامل در ادامه مطلب

 

مرحله۱. 

پیش از هر کاری یک سند جدیدبا زمینه مشکی در فوتوشاپ ایجاد کنید و سپس یک نوشته بزرگ به رنگ خرمایی  (B47623) ایجاد کنید ما در این نمونه از فونت "BorisBlackBloxx" استفاده کردیم اما می تونه هر فونت ضخیمی باشه مانند "Arial Black" . حالا یک شش ضلعی زرد (F0BD03) کوچک بوسیله ابزار shape tool ایجاد کنید  و روی اون زوم کنید روش با اندازه 1200% سپس بوسیله ابزار elliptical marquee محدوده ایی مانند شکل زیر را انتخاب کنید.

 

a)  b)  c)
 

مرحله 2. 

در اینجا foreground color را به زرد روشن (FEF227) تغییر دهید و یک linear gradient برای زمینه شفاف اون ایجاد کنید در لایه جدید شش ضلعی را با لایه قبلی مرج کنید. 

 

مرحله 3. 

 این دو مرحله از کار فوتوشاپ انجام گرفت حالا نوبت به مرحله بعد که در این مرحله ما باید بزرگنمایی را به 500%  تغییر دهیم و ششضلعی را به سمت راست بالا انتقال دهیم و سپس یک نشخه کپی از ششضلعی گرفته و در زیر ششضلعی اصلی قرار می دهیم(با فاصله 2 پیکسل) و این کار را به صورت مکرر انجام میدهیم تا یک خط ردیف کامل ایجاد شود

 
a)  b)  c)

  

مرحله4. 

حالا تمام این ردیف را روی هم مرج کنید تا تبدیل به یک لایه شود و سپس این لایه را مکرر کپی و پیست کنید تا کاملا سطح نوشته پوشش داده شود و سپس تمام این لایه های جدید را تبدیل به یک لایه کنید . وسپس شفافیت (opacity ) این لایه را کاهش دهید و سپس این لایه را در بهترین وضعیت قرار دهید سپس لایه نوشته را به پایین این لایه برده و سطح نوشته را انتخاب کنید. 

 
a)  b)  c)
 

مرحله 5.  

حالا از ابزار selection استفاده کرده ناحیه های بیرونی نوشته را حذف کنید . 

   

 

مرحله6. 

 حالا دوباره بوسیله expand به شعاع 4 پیکسل (select > modify > expand) در یک لایه جدید انتخاب کرده و درون ناحیه انتخاب شده را با رنگ خرمایی تیره تر (7B592F) پرکنید سپس این مرحله را دوباره انجام داده و شعاع را 5 پیکسل و خرمایی تیره تر  (603C00) تکرار کنید در یک لایه جدید زیر لایه قبلی. 

 

 
a)  b)  c)


 مرحله7. 

حالا دوباره محیط تکست اصلی را انتخاب کرده و در یک لایه بالا تر از آن به رنگ 563C00 آنرا پر کنید سپس به شعاع 8 پیکسل Contract کنید و سپس به شعاع 5پیکسل (select > feather) 

کنید بعد ناحیه انتخابی را پاک کنید 

 

 
a)  b)  c)
 
و حالا دیگه کار تمام شده 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرد خاموش سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.silentmen.blogsky.com

دوست عزیز لینک شدین. لطفا ما رو هم لینک کنین
با عنوان: مردان خاموش

آلفا پک سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ http://alphapack.blogsky.com

دوست من لینک شدی

sb سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ق.ظ http://WWW.MIC98.BLOGFA.COM

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم با هم همکاری کنیم
اگه دوست داشتی منو با اسم زیر لینک کن بعد منم شما رو با هر اسمی که بگی لینک میکنم

RAP

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد