آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

پیامک جدید

 

 

 

الان بهترین وقته ! زلیخا چشاش نمیبینه !

برو خودتو یوسف معرفی کن حالشو ببر !!!!

.

.

.

آرزو میکنم بعد خواهت سالی با 7 سینه سل, سرطان, سرخک, سیه سرفه, سردرد,

سرگیجه, و سرسام همراه داشته باشند!!!

سال نو مبارک . . .

.

.

.

اس ام اس اصفهانی

پیشاپیش نوروز ۸۸ و ۸۹ تولدم ٬ تولدت ٬ پیوندتان و قدم نو رسیده مبارک

نور به قبرت بباره !!!

.

.

.

یادت باشه:تعطیلات بزودی تموم میشه وبعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه.

بازم 1سال کار و خستگی!

(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)

.

.

.

شرط دل دادن ٬ دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل !

 

از غضنفر میپرسن: میگذاری پسرت بره دانشگاه؟ غضنفر میگه: آره، به شرطی که به درسش لطمه نزنه!!! 
 


غضنفر ده هزار تومن تو جیبش بوده میخواسته بره مشروب بگیره. تو راه نیرو انتظامی رو میبینه، پولا روپرت میکنه تو جوب فرار می کنه!
 

غضنفر از بچش می پرسه چند سالته؟ می گه 13. غضنفر می گه من هم سن و سال تو که بودم 16-17 سالم بود. 
 
 
غضنفر دستش شکسته بوده، میره دکتر، دستشو گچ می گیرن. غضنفر از دکتر می پرسه: آقای دکتر! بعد از اینکه گچ دستمو باز کنم آیا می تونم سنتور بزنم؟ دکتر می گه: البته، حتماً. غضنفر می گه: چه عالی! چون قبلاً نمی تونستم!
 

غضنفر می ره بنگاه، می گن یه خونه داریم کنار راه آهنه. سر و صدا زیاده ولی بعد از یک هفته عادی می شه. غضنفر می گه: اشکالی نداره، این یک هفته رو می رم پیش داداشم. 
 

غضنفر با دوستش با لگد می زدن تو شکم همدیگه. یکی از اونجا رد می شده می گه شما دو تا دردتون نمی گیره ؟ غضنفر می گه نه پوتین پامونه!
 
 
به غضنفر می گن: سگتون بچه ی ما را گاز گرفته. می گه: اولا سگ ما گاز نمی گیره. دوما سگ ما همیشه بسته است. سوما ما سگ نداریم
 

غضنفر می ره تماشای رقص باله از اول تا آخرش خواب بوده. بعد ازش می پرسن چه طور بود؟ میگه آدمای خیلی خوبی بودن. دیدن من خوابم، رو نوک انگشت راه می رفتن
 
 
از غضنفر می پرسن واحد کمتر از مثقال چیه؟ میگه چس مثقال
 

غضنفر زنشو بدجوری می زده، ازش می پرسن چی کار کرده که می زنیش؟ می گه اگه می دونستم که می کشتمش! 
 

غضنفر به پسرش شک می کنه، بهش می گه: ها کن ببینم. پسرش ها می کنه. غضنفر می زنه تو گوشش می گه: کره خر! دختر بازی می کنی؟
 

غضنفر از دوستش می پرسه: تو کجا به دنیا اومدی؟ دوستش می گه تو بیمارستان. غضنفر می گه: آخی! مریض بودی؟ 
 

یارو به زنش میکه مهرییتو بذار اجرا بامبلقش بریم خونه بخریم 
 
 
هر چه قدر گل زیبا به پات بریزم بازم پات بو مب ده
 

خمار خودتیم , نوکر مرامتیم, شرونده خوبیاتیم,اسیر خودتو اس ام اس هاتیم
 

- یه روز یارو سوار هواپیما می شه،یهو هواپیما سقوط می کنه

.

.

.

این قرار بود جوک باشه اما حادثه خبر نمی کنه!
 
 

آدم به 6 دلیل شانس اورد چون حوا نمیتونست ایناو بهش بگه: 1-من ادمت کردم 2_برو از شوهرای مردم یادبگیر 3_دیشب کجا بودی؟ 4_چرا پولاتو میدی مادرت؟ 5-چرا به اون زنه نگاه کردی؟ 6-می دونی من چند تا خاستگار داشتم؟
 

ازدواج مثل رفتن به رستوران به همراه دوستانه. شما اول هر چی دوست دارید سفارش می دید، ولی بعد که غذای دوستانتون رو می بینید می گید کاش من هم اون غذا رو سفارش داده بودم
 
 
یک نفر می رود مطب دکتر و می گوید: «آقای دکتر، مشکل من این است که کسی مرا تحویل نمی گیرد!»دکتر می گوید: «مریض بعدی!»
 
 
اسبه زنگ میرنه سیرک میکه اقا شما برا سیرک تون اسب نمی خواین؟ آقاهه میگه هنرت جیه؟ اسبه میگه احمق دارم حرف میزنم‎
 

به غضنفر می گن بابات مرده بیا بریم بهشت زهرا.غضنفر می گه:نه دروغ می گین یه چیزی شده به من نمی گید!!!!
 

لبخند بهانه ای است برای زیبا تر شدن /تو نیشتو ببند فایده نداره
 

گلی گم کرده ام در باغ هستی/خودتو لوس نکن اون گل تو نیستی
 

طرف رو عقرب نیش میزنه واسه این که کم نیاره قبل مرگش به بچه هاش سفارش میکنه سر مزارم بنویسید ازدها خوردش

نظرات 5 + ارسال نظر
Chaos-Warrios شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.chaoswarriors.tk/

سلام به شما دوست عزیز سال نومبارک
انجمن Warriors افتتاح شد واز شما دعوت میکند که عضو شوید و در بخش سرگرمی فعالیت کنید
خوشحال میشیم ، منتظریم

گمنام شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.mehrpoyesh.blogfa.com

سلام

سال نو مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک


سال خوبی داشته باشید با موفقیت وشادی



[گل][گل][بدرود]

ساناز شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://sanazkhnaom.blogfa.com

Wishing you all the peace, joy, and love of the season! Season’s Greetings



برای تو تمام صلح ، لذت و عشق این فصل رو آرزو میکنم . تغییر فصل رو بهت تبریک میگم



سال نو مبارک



Happy

new year


آلفا پک شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ

من هم به همه شما دوستان عزیز سال جدید رو تبریک می گم امید وارم که موفق باشید

بهنام(بیکار بودم اومدم وبلاگ زدم) یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ http://baran3.blogsky.com

دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندیم
نوروزتان پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد