آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

لودر

لودر درصدی برای فلش در 60 خط شما با ضافه کردن این 60 خط به فرم اول بدون هیچ کار اضافه صاحب یک لودینگ درصدی شیگ و خوشکل می شود هم اکنون اقدام کنید
نمونه:

سورس رو از اینجا دانلود کنید (حجم 287kb)
نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.oxinads.com/?a=21407

سلام دوست عزیز ، وبلاگ واقعاً مفیدی دارید من که استفاده کردم ازش. ولی حیفم اومد این نکته رو به شما نگم ! شما که آمار خوبی دارید و همچنین وقت و معمولاً هزینه ای هم برای وبلاگتان میگذارید چرا به فکر کسب درآمد از آن نیستید ؟ خیلی راحت میشود این کار را کرد مخصوصاً شما که آمار بازید و مخاطبان زیادی هم دارید.بهترین راه کسب درآمد از اینترنت هم تبلیغ کردم محصولات اینترنتی است و بهترین سایتی هم که برای این تبلیغات پورسانت میدهد سایت اوکسین ادز است 80 تومان برای هر کلیکی که در وبلاگ شما روی تبلیغات میشود! برای عضو شدن شما من لینک این سایت را گذاشتم امیدوارم که در این راه موفق باشید.من مطمئن هستم حتی اگر با بی میلی در این سایت عضو شوید به اینگونه درآمد راحت علاقه مند میشوید......

ببخشید که زیاد حرف زدم !
خداحافظ

خیلی ممنون از راهنمایی شما

بهراد سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://7ax.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

وب سایت شما برای تبادل لینک با یکی از پر بازدید ترین

وبلاگ های بلاگفا انتخاب شد اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را با نام

((پر بازدید ترین وبلاگ)) لینک کنید و ما را خبر کنید.

لطفا شما هم بگید با چه اسمی میخواهید لینک بشید.


×به امید هم کاری بیشتر×

((پر بازدید ترین وبلاگ))

http://7ax.blogfa.com/ [گل][بدرود][بدرود][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد