آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

هیپوسیکلوید ها Hypocycloid

دوستان من امروز تونستم یک تابعی پیدا کنم که به غیر از اینکه دوایر اقلیدسی رو رسم می کنه حتی می تونه خیلی از شکل هایی که گرافیست ها از اون استفاده می کنند رسم کنه Hypocycloid بله درسته وقتی یک دایره درون دایره دیگه دوران کنه با نسبت های خاص شکل های خاصی به وجود می آید که من براتون هم سورسش رو گذاشتم هم می تونید از این شکل ها ایده بگیرید خیلی به نظر خودم جالبه برای اطلاعات ریاضی بیشتر به این سایت مراجعه کنید

اطلاعات بیشتر
نمونه:


سورسش رو هم از اینجا دانلود کنید(حجم 200kb)

نظرات 1 + ارسال نظر
کیارش یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.korea-movies.blogfa.com

سلام.
وبلاگ زیبایی داری. اگه دوست داری تبادل لینک داشته باشیم منو با اسم "فقط سریال های کره ای" لینک کن بعد بهم خبر بده تا با چه اسمی لینکت کنم.
www.korea-movies.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد