آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

اقلیدس وفلش

دوستان امروز براتون یه کاری آماده کردم که بیشتر بر میگرده کسایی که با ریاضیات کار می کنند البته من می خواستم دوایر اقلیدس را درست کنم یه چیزه دیگه از کار در اومد اما خوب قشنگ بود گفتم بزارم شما هم ببینید




سورس رو از اینجا دانلود کنید(حجم 300kb)

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشقان شهادت شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.sarafrazan.parsiblog.com

... گذشت تا شب عملیات هنگام غروب قدری از وضعیت عملیات را برایم گفت بعد آخرین عکس ها را با من گرفت و رفت،ساعتی قبل از عملیات یادداشت کوچکی نوشتم و در آن از ابوالحسن خواستم در صورت شهادت مرا نیز شفاعت کند،چرا که میدانستم با دیدن او زبانم در کام نخواهد چرخید....
ادامه در وبلاگ سرافرازان

*********************************************

آغاز امامت امام زمان بر عموم شیعیان جهان مبارک باد

امیدوارم که همواره موفق و سربلند باشید

منتظر قدوم سبزتان هستم

*********************************************

الهی شهید شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد