آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

طنز جوک اس ام اس جدید

 جوک توپ جدید

میخوام بگم دوستت دارم... نه به 21 زبان زنده دنیا... بلکه به زبان قلبم
گوش کن: تالاپ..تولوپ..

 
 غضنفر میره بالا درخت چنار . میپرسن چیکار میکنی؟ میگه دارم توت میخورم! میگن الاغ اون درخت چناره. میگه الاغ خودتی، توت تو جیبمه


 اتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت .
عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت .

 
 اگه خوابی بیدار شو.
اگه بیداری بشین.
اگه نشستی پاشو .
اگه راه میری بدو .
اگه میدویی یه پشتک بزن.
و خوشحال باش که از طرف من واست اس ام اس اومده.


 
 یارو زنگ میزنه پیتزا فروشی میگه یه پیتزا می خواستم.
فروشنده میگه . به نام ... ؟
یارو میگه . اخ اخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا می خواستم .


 
پاییز از زمستون غمگین تره چون بهار و ندیده، ولی من از پاییز غمگین ترم ،
چون خیلی وقته تو رو ندیدم


 
 امیدوارم خوشبختی مثل سگ پاچتو بگیره، مثل سوسک از سر و روت بالا بره،
مثل انگل تو وجودت خونه کنه و مثل sms پشت سر هم واست بیاد.


 
 یه یارو رفت حج نه نماز می خوند . نه طواف میکرد نه ...
ازش پرسیدن چرا ؟
گفت به ما گفتن همه چیز با کاروانه


 
 زرد است که لبریز حقایق شده است تلخ است که با درد موافق شده است شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی پاییز
بهاری است که عاشق شده است. می دونی فرق تو با توپ فوتبال چیه !؟
توپ رو باید شوت کنی تا گل بشه ولی تو خودت همین جوری شوت هستی !!!


 
یه روز یه قضنفر یه پری دریای میبینه میگه: وای تو چقدر خوشگلی زن

من میشی؟ میگه:آخه من آدم نیستم که.......... قضنفر میگه: نه که من

 خیلی آدمم!!!

 
 

مردی بدهی و قرض زیاد داشت رفت ماشین مدل بالا خرید! زنش پرسید : آخه مرد با این وضعی که ما داریم چه وقت ماشین مدل بالا خریدن بود؟ مرد گفت : ماشینو خریدم تا سریع تر بتونم از دست طلبکارها فرار کنم!!!

 
یه دفعه یه آبادانیه تو بیابون گم میشه ، و داشته از تشنگی میمرده .... خلاصه هی میگفته آب آب آآآآآ آب .... یه دفعه میرسه به یه چشمه دستاشو میزنه تو آب میکشه به موهاش میگه آخیــــــــــش ، وُلک  راحت شدم تیپ موهام خراب شده بود  داشتم 


 

زن خوب برای ازدواج باید سه تا خصلت داشته باشه : 1 - نجیب باشه یعنی با جیب آدم کاری نداشته باشه ........... 2 - خانه دار باشه یعنی از خودش خونه داشته باشه

4 - مثل ماه بمونه یعنی شبها بیاد و صبح بره ( بره خونه باباش ) ............... 5 - البته در حد متعالی این که باباش وضعش توپ باشه و 3 تا سکته هم کرده باشه

 
قضنفر رفت تعلیم رانندگی رفیقش پرسید چطور بود ؟ گفت : گفت خوب بود ولی مربیه خیلی مذهبی بود . هر طرف من می پیچیدم می گفت یا امام رضا یا ابوالفضل!!!


 
به غضنفر میگن از قفل فرمونت راضی هستی میگه آره فقط سر پیچ اذیت می کنه!


 
دو تا دانمارکی با هم همسایه بودن ... هر سی ثانیه برق یکیشون می رفت ... تحقیق می کنن می بینن از چراغ راهنمایی برق میدزدیدن


 
تُو قلبمی ، تُو خونمی ، تُو تموم وجودمی ........ رفتم دکتر ، میگن انگل داری


 
غضنفر میره رستوران، گارسون میخواد بزارتش سر کار میگه: غذای امروز «کوجی پورو تیاپوفو ساخارینو

گلاسه» با «لیمو» است! غضنفر میگه : «کوجی پورو تیاپوفو ساخارینو گلاسه» با چی

 
به طرف میگن درد عشق بدتره یادرددندون؟میگه هنوزتواتوبوس جیشت نگرفته!


 
به دریا شکوه بردم از شب دشت، وز این عمری که تلخ تلخ بگذشت، به هر موجی که می گفتم غم خویش؛ سری میزد به سنگ و باز می گشت .!


 
من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام.... من بنای ارزو ها را زهم پاشیده ام.... آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام


 
فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست


 
یه روز یه قضنفر میره استخر، آهنگ تایتانیک میزارن غرق میشه !


 
زن غضنفر پنج قلو زاییده بوده و هر کدوم از بچه‌هاش یه رنگی دراومده بودن! غضنفر میره دکتر ببینه علتش چیه. دکتره میگه زن شما به جای قرص ضد حاملگی، اسمارتیز خورده!


 
یه روز یه غضنفر داشته با نامزدش توی خیابون راه میرفته، یه دفعه یه گوز میده! برای اینکه سه نشه، میگه باز این بچه‌ها برام SMS فرستادن!!


 
فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست


 
من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام.... من بنای ارزو ها را زهم پاشیده ام.... آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام


 
پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست ..... هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل دل جدید براش ساختی هنر کردی


 
به دریا شکوه بردم از شب دشت، وز این عمری که تلخ تلخ بگذشت، به هر موجی که می گفتم غم خویش؛ سری میزد به سنگ و باز می گشت .!


 
این اس ام اس رو فرستادم فقط برای اینکه مشغول باشی و دست تو دماغت

نکنی !!!

 
 - خشایار مستوفی داشته میمرده ، ملت ریخته بودند دورش ببینند دم آخری چی میگه ، خشایار میگه به ارواح باباتون من همه نماز روزه هام را گرفتم فقط 60 سال واسم طهارت بگیرین !


 
یه بچه ایی تازه بدنیا اومده بوده ، شیر مامانشو نمی خورده ، هر زن دیگه ای هم آوردن ، فایده نداشته بچه شیر اونا رو هم نمی خورده تا اینکه یه زن سیاه میارن بچه شیرشو می خوره بابائه می گه : آهان ، پدر سوخته ، تو شیرکاکائو می خواستی ما نمی دونستیم


 
یه دفعه یه آبادانیه تو بیابون گم میشه ، و داشته از تشنگی میمرده .... خلاصه هی میگفته آب آب آآآآآ آب .... یه دفعه میرسه به یه چشمه دستاشو میزنه تو آب میکشه به موهاش میگه آخیــــــــــش ، وُلک  راحت شدم تیپ موهام خراب شده بود  داشتم میمردما


جوک
یه بچه خوشگله ریش بزی میذاره ، گرگه میاد میخورتش 


جوک
همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه... واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه ‏داری و اشک میریزی برات اشک میریزه... برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه... عاشقه کسی ‏باش که دوستت داشته باشه


جوک
به عضنفر میگن از قفل فرمونت راضی هستی میگه آره فقط سر پیچ اذیت می کنه!


 
دو تا دانمارکی با هم همسایه بودن ... هر سی ثانیه برق یکیشون می رفت ... تحقیق می کنن می بینن از چراغ راهنمایی برق میدزدیدن


 
غضنفر میره بالای پل عابر پیاده داد می زنه حالا من خر،من نفهم، آخه شما این رودخانه می بینید که اومدین روش پل زدین


 
حس که پیدا شد، عشق باریدن گرفت؛ هیچ میدانی رمز عاشق بودن هرکس فقط این است: ساده بودن، ساده دیدن، و ساده پذیرفتن؛ پس ساده میگویم، ساده........دوستت دارم.


 
هر کی دلتو شکوند صداشو در نیار، یه روز دلش میشکنه و صداش در میاد!


 
اگر می دانستی دل ترک خورده ی من با یاد چشمان بارانی ات شکسته تر می شود هیچ گاه به من پشت نمی کردی

سه چیزه که آدم هیچ وقت از دیدنش سیر نمی شه .
?. جاده
?. دریا
?. آسمون


الهی جاده ی زندگیت هموار
آسمون چشمات صاف
و دریای دلت همیشه آروم و زلال باشه ، تا هیچ وقت از دنیا خسته نشی .

 
یادت در ذهنم و عشقت در قلبم و عطر مهربانیت در تمام وجودم است عزیزم محبت را در پاکی نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت معنی کردم و بدان که زیباترین لحظه هایم در کنار تو بودن است


 
مارک تواین می گوید: بهتر است دهان خود را ببندید و ابله به نظر برسید تا اینکه آن را باز کنید و همه تردیدها را از میان ببرید


 
لحظه ها در پی هم می گذرند و میان آنها تو فقط می مانی
لحظه ای با من باش، تا ابد در دل من مهمانی


 
دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
واز چشمان خونسرد تو پیداست که شور عشق سابق را نداری


 
تو مرا می فهمی من تورا می خواهم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است
تو مرا می خوانی من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم
و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی


اس ام اس,SMS,جوک,,جک,جوکستان ,JOK,
خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز . . .
که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است ...


 
دوستت دارم به اندازه ی هر جی آدم نامرد توی دنیاست . . . .


 
غضنفر رو برای اولین بار می برند توی هلی کوپتر ، توی آسمان از سمت چپی اش می پرسه : شما گرمتونه ؟ طرف می گه : نه. از سمت راستی اش می پرسه شما گرمتونه ؟ اون یکی هم می گه نه. بعد غضنفر بلند می گه : آقای خلبان هیچ کس گرمش نیست. اون پنکه سقفی رو خاموشش کن (پره های هلی کوپتر!)


 
دو تا مگس با هم ازدواج میکنن . ماه عسل میرن WC


 
زن غضنفر پنج قلو زاییده بوده و هر کدوم از بچه‌هاش یه رنگی دراومده بودن! غضنفر میره دکتر ببینه علتش چیه. دکتره میگه زن شما به جای قرص ضد حاملگی، اسمارتیز خورده!


 
یه روز یه غضنفر داشته با نامزدش توی خیابون راه میرفته، یه دفعه یه گوز میده! برای اینکه سه نشه، میگه باز این بچه‌ها برام SMS فرستادن!!


 
یه روز یه قضنفر میره استخر، آهنگ تایتانیک میزارن غرق میشه !


 
به قضنفر میگن به نظر شما سیو همان سیب است؟ میگه نه بابا، من چندتاش رو خوردم، صابونه!


 
اگه دیدی بغض کردی ، ولی دلیل گریه کردن پیدا نمی کنی ،‌اگه دنبال جایی می گشتی که

 داد بزنی. . .


بدون که دل خدا برات تنگ شده ، می خواد صداش کنی .......


 

گاهی مثل باران باید بارید ، زندگی بخشید ،‌طراوت داد
.
.
.
.
.
.
.
و رفت ............

 


در این دنیا که نامردان عصا از کور می دزدند...


من از خوش باوری آنجا محبت جستجو کردم . . .

 

اس ام اس
صله رحم (فامیل داری) ونیکوکاری حساب را آسان کند و از گناه آدمی بازدارد.

اس ام اس
هر کس گره از کار مومنی بگشاید. خدا به روز قیامت  دلش را از غم برهاند.


 

اس ام اس

دل حرم خداست ، در حرم خدا ، غیر خدا را منشان.

 

اس ام اس
پاکدامنی ، زیور تهیدستی و شکر گذاری ، زیور بی نیازی است.

 

اس ام اس
دو گرسنه هرگز سیر نمی شوند :گرسنه دانش و گرسنه ثروت.


ا)
از شهرت جویی و ریاست طلبی بپرهیز ،که این دو خصلت،انسان را به سوی هلاکت و نابودی فرا می خواند...


ا)
 

بی ارزش ترین دانش ، دانشی است که بر سر زبان است و برترین علم ،علمی است که در اعضا و جوارح آشکار باشد.

ا)
قطعا" بدان که تو هرگز از مراقبت و نظارت خداوند بیرون نیستی ،بنابر این توجه کن  که در چه حالی هستی ؟!

 

ا)
از همنشینی با دروغگو پرهیز کن زیرا او همه چیز را بر خلاف واقع نشان می دهد. دور را نزدیک و نزدیک را به تو دور می نمایاند.

 

ا)
برای پدرت و معلمت از جایت برخیز ،اگر چه امیر باشی.

 

ا)
مومن می بایست شبانه روز خود را به سه قسم تقسیم کند:زمانی برای نیایش و عبادت پروردگار  ،زمانی برای تامین هزینه زندگی و زمانی برای واداشتن نفس به لذت هایی که حلال و مایه زیبایی است.

 

ا)

بهترین ثروت ، قناعت است و بدترین فقر و بیچارگی ، خضوع و کرنش در برابر ثروتمند است.

ا)
برشما باد به اسلحه پیامبران.شخصی پرسید : اسلحه پیامبران چیست؟ فرمود: دعا کردن


ا)
نگاه کردن مومن در صورت برادر دینی اش از روی محبت و مودت به او، عبادت است.

 

ا)
حق ، سنگین، اما گوارا است وباطل، سبک، اما کشنده .

 

اس ام اس جوک جک جوک جک جوک عید روز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد