آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

بازی با فلش

اینم بازی آتاری های قدیمی یادش بخیر ولی خوب گفتم بذار با فلش هم بازی رو نوشته باشیم که ........ این بازی با ماوس کار می کنه !؟ سورسش هم فقط یک تابع hittest بیشتر از کار های قبلی داره!

می تونید سورسشو از اینجا دانلود کنید(حجم 100 kb)

نظرات 1 + ارسال نظر
mehdy_diddy پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.ontike.com

سلام دوست عزیز من واقعآ وب خوب و عالی ای داری من یهت تبریک میگم . و هم چنین خسته نباشید چون معلومه که واقعآ زحمت کشیدی .
منم مثل شما مشغول به کار کردن روی یک وب هستم . البته نه به خوبی شما . و میخواستم بگم خوبه که همدیگه رو کمک کنیم برای بهتر شدن . همون طور که خود شما بهتر میدانید تبادل لینک باعث می شه که افراد بیشتری به وب ها دسترسی داشته باشند میدونم که سرت رو درد آوردم .
اما دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک با من داشتی من خیلی خوشحال میشم وباعث افتخار من میشه .شما من رو با اسم " بزرگترین مرجع دانلود با لینک مستقیم " لینک کنید ودر قسمت نظرات وب من اعلام نمایید تا من هم شما رو لینک کنم . با تشکر به امید هم کاری بیشتر با شما دوست عزیز .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد