آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

تبدیل تاریخ میلادی به هجری شمسی در فلاش

به نام خالق محمد(ص) و علی(ع)... به نام خدا
آموزش های فلاش =>> تبدیل تاریخ میلادی به هجری شمسی در فلاش
با سلام
دوستان امروز خیلی دست پر اومدم یعنی این آموزش رو براش خیلی زحمت کشیدم چون اینو خودم با کمک یه مجله خوب نوشتم و همین الان بگم هرکی اینو درسایت یا وبلاگ خودش قرار داد اگه نام وبلاگ را ننویسه من خودم شخصاً راضی نیستم چون خیلی براش زحمت کشیدم. اما بریم سر اصل مطلب اینکه چه جوری میشه اینکار رو انجام داد برای اینکار شما باید ابتدا تاریخ میلادی رو از روی کامپیوتر مقابل بخونید و تبدیل کنید این تاریخ رو به روزهای سپری شده از اول تقویم میلادی بعد از این کار شما باید مقدار 226900 روز رو از اون کم کنید تا به روز های سپری شده از اول تقویم هجری تبدیل شود بعد باید اونو به سال و ماه و روز برگردونید در ضمن باید حساب سال ها کبیسه از دستتون نره. همه ی این کار ها رو من در کد زیر انجام دادم و اونو برای دوستداران فلاش آماده کردم .
رفع اشکال : http://www.alphapack.blogsky.com/1386/04/16/post-106
 

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://swf1.ucoz.com

سلام
فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق

فوق العاده بود.

من یک همچنین کدی رو نوشته بودم ولی نه به این کاملی و تو سال کبیسه مشکل داشت
کد شما رو کامل چک نکردم ولی فکر میکنم کامله
من اسکرین سیورهای میلادی به شمسی زیادی برای موبایل ساختم نمونش در
swf1.ucoz.com
هست.

احتمالا در اینده نزیک با اجازه شما کد شما رو به کد گوشی بر می گردونم و ازش استفاده میکنم.
با تشکر فراوان خیلی به دردم خورد، خیلی خیلی حال دادی

علیرضا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

آخ کامل چک کردم مشکل داشت همون مشکل برنامه خودم
2029/03/20 میشه 1408/01/01 که میده 1707/12/30

حالمو گرفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد