آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش دوخت نوشته در فلاش و چند نکته

موزیکال بوکس ورژن 1.2 (1CD 700mg)
این نرم افزار با محیطی بسیار زیبا و همراه با پلیر مخصوص خود به یکی از بهترین مجموعه ی آهنگ تبدیل شده است این مجموعه شامل آلبوم های زیر می باشد
1- آلبوم هفت سین از محمد اصفهانی ( جدّاً عالیه )
2- آلبوم بوی شرجی از ناصر عبداللهی (برای موسیقی دانان )
3- آلبوم قصر عشق از گروه گپ ( توپه توپه خیلیییییییییی آخرشه به جون شما )
4- آلبوم طعنه از خشایار اعتمادی ( هرکی عشق صداست )
5- آلبوم لی لی کو؟ از شهرام سپهره (برای نسل جوان خیلی توپه)
6- آلبوم مشق عشق از حسین زمان (بد نیست)
7- -
8- -
9- -
10- -
11- -
12- -
13- -
14- -
15- -
16- و چیزای دیگه اگه می نوشتم مزه اش می رفت اینا همه یه چشمشه دیگه براتون بگم لیست کامل سایت های اینترنتی در اون هست مثلا لیست تمام موتور های جستجو و سایت های ارائه دهنده فضای رایگان و سینماهای جهان و و و ........ چندتا نرم افزار کاربردی مثل jetAudio آخرین ورژن و چیزای دیگه مثل PLAYIT یک نرم افزار تمام عیار موسیقی و چیزای دیگه بخرید اینو پشیمونی نداره بهترین محصولات در آلفا پک.
قیمت مناسب 3600 تومان با خرید هریک از محصولات یک محصول دیگر را نیز جایزه می برید. در ضمن اگر تمامی محصولات یعنی پک خود آلفا پک را بخواهید قیمتش حدوداً دارای 40% تخفیف می باشد یعنی 17000 تومان در قسمت نظرات ثبت نام کنید تحویل درب منزل و دریافت مبلغ درب منزل هزینه پست سفارشی با ما. 
عکس هایی از نرم افزار موزیکال بوکس

خوب اینم یه آموزش فلاش

آموزش های فلاش >> دوختن نوشته به تصویر
امروز یه چیز خیلی جالب می خواهم براتون در وبلاگ بزارم اما اگه بگید تو بخش نظرات چه اشکال هایی داره خیلی بهتره
برای آنکه بتوانیم یک نوشته را به تصویر بدوزیم باید مراحل زیر را انجام دهیم
1- یک سند به دلخواه خود درست کنید
2- سپس بوسیله ی ابزار text tool یا فشردن کلید T نوشته خود را بنویسید و دوبار کلید ترکیبی ctrl+b را فشار دهید تا متن تبدیل شود.
3- سپس یک لایه جدید ایجاد کنید (Insert imelinelayer) و یک بار روی فرم اول لایه اول کلیک و بوسیله کلید های ترکیبی ctrl + alt + c یک کپی از آن بگیرید و سپس روی فرم اول از لایه دوم کلیک کرده و بوسیله کلید های ترکیبی ctrl + alt + v فرم را در آن لایه paste کنید و یک بار دیگر این کار را انجام دهید (سه لایه در آخر کل این مرحله باید ایجاد شود)
4- روی لایه سوم کلیک راست کنید و گزینه hide other را انتخاب کنید و بعد ابزار Ink bottle tool (کلید s) را انتخاب و بوسیله کلید های ctrl + F3 قسمت properties در قسمت stroke style آخرین نمونه را انتخاب و اندازه آن را به 4 و رنگ مشکی تغییر دهید و دور هریک از حروف یک خط دوخته شده یا  (stroke)ایجاد کنید.


5- روی لایه دوم کلیک راست کنید و گزینه hide other را انتخاب کنید و بعد ابزار Ink bottle tool (کلید s) را انتخاب و بوسیله کلید های ctrl + F3 قسمت properties در قسمت stroke style دومین نوع (solid) را انتخاب و اندازه آن را به 1 و رنگ مشکی تغییر دهید و دور هریک از حروف یک خط یا (stroke)ایجاد کنید این هم خط دوخت.


6- روی لایه اول کلیک راست کنید و گزینه hide other را انتخاب کنید و سپس رنگ دلخواه خود را به آن افزوده یا اینکه این لایه را mask و یک لایه masked ایجاد و یک مستطیل به اندازه نوشته و رنگ دلخواه خود ایجاد کنید و سپس روی همان لایه کلیک راست کرده و گزینه show all را انتخاب کنید و از کار خود لذت ببرید.

نمونه

 


سورس و خود فایل را اینجا برای دانلود گذاشتم.
برای اطلاعات بیشتر به ایمیل زیر مراجعه کنید (یا در قسمت نظرات)

alpha00pack@yahoo.com 

(درج با منبع (www.alphapack.co.sr) بلامانع است.)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد