آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه محصولاتalphapack

آموزش مختلف موضوعات فلش ( فلاش ) و جوک و طنز و زمینه های مختلف کامپیوتری

برای شروع

به نام خداوند یکتا وجود        که جودم همه از اوست

با نام و یا خدا بریم سر کار مقدس وبلاگ

1-            Musical Box v1.2 : بسته ایی شامل بهترین موسیقی ها ی پاپ ایرانی که در میان دیگر خواننده ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و کلیشه ایی از نرم افزار های مورد نیاز شما و بانگ جامع سایت های اینترنتی و گلچینی از آنچه شما به آن نیاز دارید.

 

2-            : Flasher Box v0.1 یک بسته شامل تمامی نرم افزار های طراحی فایل های  فلاش از جمله Macromedia Flash 8 که آخرین ورژن آن است و  بیش از 300 کلیپ  زیبای فلاش  که برای یاد گیری سریع تر نرم افزار و پر کردن وقت فراغت شما در نظر گرفته شده همراه با پلیر مخصوص و طراحی بسیار زیبا و آموزش حذف منوی ورژن با استفاده از نرم افزار Resource Hacker و ...

 

 

3-            : Learning Microsoft Visual C++ آموزش مقدماتی چند رسانه ای  نرم افزار برنامه نویسی C# همراه با نرم افزاری برای قفل گذاری فایل ها   این بسته برای کسانی است که خواهان نوشتن نرم افزار های پیچیده حسابداری و طراحی بازیهای گرافیکی سه بعدی هستند و کلاٌ ساخت تمام برنامه ها ،  لازم است بدانید سیستم عامل ویندوز با ورژن قبلی (داس) این نرم افزار نوشته شده است.

 

 

4-             : Student Exam Assistنرم افزار آزمون یار برای کنکوریان عزیز شامل تمامی تست های سال های اخیر همراه با توضیح و شرح کامل هر سوال به تفضیل و همچنین امتحان گرفتن از شما و جمع و معدل گیری امتحان ها نشان دادن سطح شما نسبت به روز های قبل و امکانات دیگر.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

idenshz جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.idenshz.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست
عزیز و گرامی وبلاگ
خوبی داری ازش استفاده
کردم اگه موافق باشی با
هم تبادل لینک کنیم اگه
موافقی به وبلاگ من سر
بزن و منو با خبر کن
ممنونم از شما دوست
عزیز

Fati JOOON یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://nasleman.net


بگو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبز ت
WWW.NasleMan.NET

Fati JOOON یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://nasleman.net


بگو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبز ت
WWW.NasleMan.NET

idenshz یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.learnshz.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست
عزیز و گرامی وبلاگ
خوبی داری ازش استفاده
کردم اگه موافق باشی با
هم تبادل لینک کنیم اگه
موافقی به وبلاگ من سر
بزن و منو با خبر کن
ممنونم از شما دوست
عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد